Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
silvester schreef:

amigo1310 schreef:en trouwens van westernzadels krijg je niet vaak drukplekken of knellingen ......

Ullwinn schreef:Het topic dat jij aangeeft gaat niet over Ooteman, maar over Zadelmarkt... Dat zijn 2 verschillende dingen!
lailapri schreef:ik zag een leuke reclame bij ooteman, westernadel vanaf 110 euro. Zouden deze zadels geschikt zijn om af en toe western mee te rijden?

lailapri schreef:ik heb erzelf nog geen zadel gekocht
maar heb wel iemand met veel verstand die me erbij helpt
batje schreef:Ik heb een heel nare ervaring met Ooteman. Mijn zadel lag niet lekker en hij heeft 'm toen op maat gemaakt (dus echt naar stal gekomen om op te meten) Bleek een half jaar later dat hij de boom extra smal had gemaakt terwijl mijn pony medium/breed nodig heeft. Het zadel lag dus wel stabiel, maar de spieren op de rug werden volledig afgekneld. Voor mij dus geen Ooteman meer.

amigo1310 schreef:nou ik heb er net een western zadel gekocht maar je moet goed opletten bij de prijzen want dat zadel van 110 euro is voor een shetlander en ik ben met mn paard lagsgeweest om te passen en hij lag goed volgens ooteman en deze mensen weten wel goed wat ze doen als ze kijken naar zadels passen en als ik er problemen mee krijg kan ik altijd terug komen.......
mijn zadel voor een paard was van 270 euro voor 230 euro
succes
amigo1310 schreef:en trouwens van westernzadels krijg je niet vaak drukplekken of knellingen ......

Cassidy schreef:amigo1310 schreef:nou ik heb er net een western zadel gekocht maar je moet goed opletten bij de prijzen want dat zadel van 110 euro is voor een shetlander en ik ben met mn paard lagsgeweest om te passen en hij lag goed volgens ooteman en deze mensen weten wel goed wat ze doen als ze kijken naar zadels passen en als ik er problemen mee krijg kan ik altijd terug komen.......
mijn zadel voor een paard was van 270 euro voor 230 euro
succes
Ik heb medelijden met je paard als die dat zadel opmoet.
Ooteman mag misschien verstand hebben van het aanpassen van dressuurzadels (of ook niet) maar westernzadels zijn een heel ander verhaal.

amigo1310 schreef:ik probeerde alleen maar te zeggen dat ik dacht dat ooteman wel goed was in het kijken naar zadels en dat het niet uitmaakte welke
,..... ik heb 3 weken geleden een lederen westernzadel gekocht met suede zit, compleet met dekje en hoofdstel. Totale schade 500 euro.

Valina schreef:Duurdere zadels gaan zo'n 30 jaar mee, en dit zadel (van de zadelmarkt in Oost-Souburg) gaat zo;n 10 jaar mee zei hij.
Ik vond 10 jaar wel oke, omdat het mijn eerste westernzadel is en het dus zo mooi uit kan proberen.