Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kafue schreef:Nou mijn prachtige donkerbruine ruin heeft in de zomer onder invloed van zonlicht nog al eens de neiging om van mooi diep donkerbruin te verkleuren naar lichtbruin. Iemand tips om dat tegen te gaan?
QueJira schreef:belachelijk als je je paard op stal houd of met 30 graden met een zomerdeken op zet alleen om hem donker te houden!!![]()
Waar gaat het nou om?Is kleur zo belangrijk,hou je minder van je paard als hij zomers wat lichter wordt,of gaat ie er minder goed door bewegen.??
Tis een dier,laat zon dier in zijn waarde,kom op zeg...
QueJira schreef:belachelijk als je je paard op stal houd of met 30 graden met een zomerdeken op zet alleen om hem donker te houden!!![]()
Waar gaat het nou om?Is kleur zo belangrijk,hou je minder van je paard als hij zomers wat lichter wordt,of gaat ie er minder goed door bewegen.??
CCCCorine schreef:QueJira schreef:belachelijk als je je paard op stal houd of met 30 graden met een zomerdeken op zet alleen om hem donker te houden!!![]()
Mijn paarden lopen met 35 graden ook met een zomerdek op. Vinden ze heerlijk, hoor! Geen last van stekende insecten en ook goed beschermd tegen de zon. Beter een lichtbeige katoenen zomerdekje, dan de zon volop de zwarte vacht, lijkt me zo. Volgende keer graag eerst even nadenken, voordat je zo'n verschrikkelijk dom, ondoordacht antwoord geeft!
En ja, ik vind het zeer belangrijk dat ze niet in vale ezels veranderen. Ik vind zo'n door de zon verkleurd paard er niet echt representatief uitzien. Daarom was ik ze altijd na het werk en gaan ze met een deken op naar buiten.
Choices schreef:Dat eerste daar kan ik inkomen.. heerlijk voor je paard zo'n cooler deken als je paard zwart is..
maar dat tweede? er representatief uitzien? Who cares.. je punten bij een wedstrijd worden er echt niet minder van..
CCCCorine schreef:QueJira schreef:belachelijk als je je paard op stal houd of met 30 graden met een zomerdeken op zet alleen om hem donker te houden!!![]()
Mijn paarden lopen met 35 graden ook met een zomerdek op. Vinden ze heerlijk, hoor! Geen last van stekende insecten en ook goed beschermd tegen de zon. Beter een lichtbeige katoenen zomerdekje, dan de zon volop de zwarte vacht, lijkt me zo. Volgende keer graag eerst even nadenken, voordat je zo'n verschrikkelijk dom, ondoordacht antwoord geeft!
En ja, ik vind het zeer belangrijk dat ze niet in vale ezels veranderen. Ik vind zo'n door de zon verkleurd paard er niet echt representatief uitzien. Daarom was ik ze altijd na het werk en gaan ze met een deken op naar buiten.
ik zal het nog even een keer voor je voorkauwen: " belachelijk als je je paard op stal houd of met 30 graden met een zomerdeken op zet alleen om hem donker te houden!! "
QueJira schreef:Dan maar dom,maar niet zon mega viswijf als jij zeg,mijn god wat een reactie zeg,bah!
(...)
Je bent wel een heel kortzichtig en op uiterlijk gericht mens zeg,zegt heel wat over je karakter,maar was al duidelijk door je overdreven felle reactie op mij
(...)
om maar even op jouw niveau te blijven

CCCCorine schreef:QueJira schreef:Even een beetje indimmen graag! Misschien kun je beter zelf een cursus lezen gaan volgen, want ik heb je nergens persoonlijk aangevallen. Ik heb alleen geschreven, dat ik vond dat je beter eerst even rustig na kon denken, voordat je een dom, ondoordacht antwoord geeft.

!
!

! 
prachtig