Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik heb een heel geweldig truukje op tv gezien.
Sluit de trailer aan beide kanten af, zodat hij er niet langs kan lopen.
Vervolgens loop je op de trailer af, stop jij ZELF voor de trailer, en zet hem enkele passen achterwaarts. Dan zet je hem weer voorwaarts, net voor de trailer, en vervolgens weer enkele passen achterwaarts. Dit doe je ongeveer 5x. Het truukje is nou, dat hij geen zin meer heeft om achterwaarts te gaan, en hij loopt hij maar voorwaarts: de trailer op
Ik hoop dat het werkt. Groetjes Aniek.
PS: Succes er mee!
sam_naomi schreef:bedankt allemaal alvast ik sal het allemaal wel proberen:P
Niekoezz schreef:Ik heb een heel geweldig truukje op tv gezien.
Vervolgens loop je op de trailer af, stop jij ZELF voor de trailer, en zet hem enkele passen achterwaarts. Dan zet je hem weer voorwaarts, net voor de trailer, en vervolgens weer enkele passen achterwaarts. Dit doe je ongeveer 5x. Het truukje is nou, dat hij geen zin meer heeft om achterwaarts te gaan, en hij loopt hij maar voorwaarts: de trailer op![]()
Niekoezz schreef:Ik heb een heel geweldig truukje op tv gezien.
Vervolgens loop je op de trailer af, stop jij ZELF voor de trailer, en zet hem enkele passen achterwaarts. Dan zet je hem weer voorwaarts, net voor de trailer, en vervolgens weer enkele passen achterwaarts. Dit doe je ongeveer 5x. Het truukje is nou, dat hij geen zin meer heeft om achterwaarts te gaan, en hij loopt hij maar voorwaarts: de trailer op![]()