Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anouar15 schreef:www.dreamstables.nl Mijn paard is daar geweest voor trailerladen. Ze gaan daar echt super goed met paarden om, alles op een heel rustige manier en met vertrouwen enzo.
Ik heb daar ook een NH cursus gedaan. Als je meer wilt weten kan je me PB sturen.

klomp schreef:ik durf niks te beweren, maar hoor hier hele rare dingen over. mensen die ik ken zijn hier ook geweest en willen hier nooooit meer naar toe. bovendien zijn zij niet de enigen...vooral gezeur met betalingen, niks meer van zich laten horen, geen nazorg die ze belooft hadden, en paard heeft er niks van geleerd en is nog erger getraumatiseerd dan eerst....die zijn nu in training met het paard bij emiel voest
Katja schreef:Hij is al uitgebreid onderzocht (inclusief foto's van de rug) bij een zeer goede kliniek en er hebben diverse fysio's naar gekeken maar die vinden geen probleem wat dit zou kunnen veroorzaken.
beppies schreef:het is ca. 40 kilometer van Utrecht vandaan, maar je zou het eens kunnen proberen bij Stal Van Driel in Heeswijk Dinther. Die doen eigenlijk niet anders, ze zijn rustig, je kunt erbij zijn als je dit zou willen en brengen hem eventueel ook uit op wedstrijden.
. Als het hem niet lukt, vergeet het dan maar .... Wilma1983 schreef:Kijk eens op www.stalrhijnauwen.nl of rhijnauwen hier te bokt! Wellicht dat zij je advies kunt geven..!
Anouar15 schreef:klomp schreef:ik durf niks te beweren, maar hoor hier hele rare dingen over. mensen die ik ken zijn hier ook geweest en willen hier nooooit meer naar toe. bovendien zijn zij niet de enigen...vooral gezeur met betalingen, niks meer van zich laten horen, geen nazorg die ze belooft hadden, en paard heeft er niks van geleerd en is nog erger getraumatiseerd dan eerst....die zijn nu in training met het paard bij emiel voest
Hier begrijp ik echt niks van. Mijn paard was als de dood voor trailers, durfde er niet eens bij in de buurt te komen. Hij is twee weken daar geweest en ik kon hem er zo in zetten. Kreeg een heel schema voor 3 weken mee naar huis om het te bevestigen. Dat ging ook super goed. Tot twee weken, toe ging hij er niet meer in. Wij bellen naar dreamstables (op een donderdag) en zondags kwam Conrad mij helpen bij mij op stal. Hij kwam helemaal uit Hilvarenbeen naar Hilversum om mij even te helpen (zeker anderhalf uur rijden) Ik moest laten zien hoe ik het deed en hij zach meteen wat ik fout deed. Toen ik dat dus wist ging het weer super. Ik ga nu bijna elke week weg met de trailer en Anouar loopt er zo in, hij staat er super relaxt in en is absoluut niet meer bang, terwijl hij heel wat nare ervaring heeft meegemaakt.
Dus ik zou niet weten waar je het over hebt met getraumatiseerde paarden en geen nazorg enzo...