Wat doen jullie er mee? gewoon overheen lopen wanneer die spijlen (of hoe je het ook maar noemt..) niet te ver uit elkaar zitten? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat doen jullie er mee? gewoon overheen lopen wanneer die spijlen (of hoe je het ook maar noemt..) niet te ver uit elkaar zitten?
Als er geen poortje is of dat is op slot, zoek ik een andere weg of ga terug naar huis. Heb al te veel vreselijke verhalen met roosters gelezen hier op bokt, ik waag het leven van mn paard echt niet om gewoon een bepaalde wandeling te doen.

ludiekje schreef:zou er nog voor geen miljoen over heen gaan.. heb iemand gekent die er ook altijd overheen ging,, pony bleef in het rooster hangen en brak zijn been, moest ter plekke afgemaakt worden, en dat gun je echt niemand!!
Myra1 schreef:Ik ga er gewoon overheen. Wij hebben ze hier ook, roosters voor klein wild met hekjes ernaast. Mooi dat ik niet elke keer alle hekken open en dicht ga doen. Haar hoeven passen er zéér ruim niet tussen dus dat is niet aan de orde.
Ow ja, af stappen ervoor doe ik ook niet, ze vind ze totaal niet eng.
Ik heb er heel veel aan en weet nu wel wat ik volgende keer dus NIET moet doen. Ik ben over roosters gegaan waar ik met m'n verzorgfjord (hele grote hoeven heeft ie) over heen ben gegaan, zo'n 5 cm zat er tussen de spijlen, dus het paste wel, maar doe het maar niet weer.. Bedankt!
mazzeltje schreef:Myra1 schreef:Ik ga er gewoon overheen. Wij hebben ze hier ook, roosters voor klein wild met hekjes ernaast. Mooi dat ik niet elke keer alle hekken open en dicht ga doen. Haar hoeven passen er zéér ruim niet tussen dus dat is niet aan de orde.
Ow ja, af stappen ervoor doe ik ook niet, ze vind ze totaal niet eng.
jij hoeft ze ook niet eng te vinden.
Het is gewoon erg dom, je kunt er nl. ook doorzakken.
Er gebeuren regelmatig ernstige ongelukken mee door mensen als jij, die het niet "eng" vinden.
Je zou verstandig kunnen zijn en je paard het risico besparen!!!