Hoe zie je eruit bij Training en wedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Hoe zie je eruit bij Training en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 22:32

wat heeft je paard aan (en jij) als jullie trainen, lekker buitenrijden, en op een wedstrijd??
willen jullie foto's plaatsen??

Bambino

Re: Hoe zie je eruit bij Training en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:47

[img][url]C:Documents and SettingslitaMijn documentenpaard[/url][/img]

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:47

lukt niet sorry

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 22:52

je moet de foto eerst uploaden!!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:18

tijdens het trainen voor zowel paard als ruiter een bij elkaar geraapt zooitje. Ik die niet aan setjes of iets in die trant. Het moet functioneel zijn en goed passen, meer niet.

http://members.lycos.nl/voedingenzo/sjakie/dsc05875.jpg

Tijdens wedstrijden volgens voorschrift
geen foto's van maar heel standaard Knipoog

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:19

tjah, bij mij komt het oowk niet zo precies

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 07:10

Blauw halsterhoofdstel met eerst nog de (bruine) teugels aan de hackamore, daarna aanhet halster. IJslanderzadel met zwart nepbontdekje, blauwe bidonhouders. En ik moet binnenkort toch maar eens de blauwe martingaal omdoen Haha!
Verder geen beenbescherming.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 07:29

Meestal bitloos hoofdstel, soms eentje met bit. Verder gewoon zadel en (dun) sjabrakje, geen pads en bontjes ed. En soms als ik ga 'springen' of het niet te warm is ook nog been beschreming maar ook niet altijd. En ik...tja, ik rij meestal gewoon in een spijkerbroek met een vestje of een jas.
Meestal dus gewoon zoiets:
Afbeelding
Maar soms als ik les heb ofzo doe ik nog wel eens een rijbroek aan (wat ik vreselijke rotdingen vind, en soms rij ik Melody dus ook nog met een hoofdstel met bit:
Afbeelding
Ik rij geen wedstrijden... Die pakjes.. Vreselijk gewoon Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Idioteque op 03-05-05 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 07:40

ik ben ook een bijeengeraapt zooitje... Ik trek gewoon aan wat nog schoon in mijn kast ligt en makkelijk zit ( vaak behoorlijk slonzig).
Ik mest, poets, rijd en noem maar op allemaal met dezelfde kleren ( ik kan niet ruiken, dus trek elke dag schone kleren aan, dus draag altijd iets anders...) Mijn paarden staan achter mijn huis, dus ben ook vaak uit het oog van andere mensen. Maar wanneer ik een georganiseerde buitenrit heb of iets in die richting dan kleed ik me passend bij mijn paard aan ( geen setje idee... vind ik net iets te penny achtig). Als ik engelse stijl ga dan trek ik donkere kleding aan. Ga ik westernstijl dan een spijkerbroek e.d.
Draag nooit rijbroeken, ben niet eens in het bezit van 1...

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:58

Ik trek ook gewoon iets uit de kast voor de trainingen.
Als ik weet dat er stukjes van het rijden gefilmd worden, wil ik nog wel eens helemaal in het zwart gaan (is mooi op ons witte paard).

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 09:06

foto's, FOTO's!!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:15

Mijn paard ziet er altijd ui tom door een ringetje te halen. In de training altijd witte bandages en een wit dek. Op wedstrijd hetzelfde, alleen dan zonder de bandages.
Zelf heb ik gewoon een nette en schone rijbroek aan met een polo ofzo. Ik hou van mooie spullen en ik hoef ook niet uit te mesten, dus het blijft vanzelf ook netjes.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:20

tja, ik zou zeggen: kijk eens op HAW...

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:23

Ik train altijd met wel in kleur dus als ik een bruine rijbroek aanheb trek ik er iets van een zwart of beige truitje op aan en me paard heeft dan ook een zwart of beige/bruin dekje op veder heeft me paard altijd voor zwarte bandages om en achter als het nodig is strijklappen (licht eraan op welk paard ik zit) En als ik een andere kleur rijbroek aan heb zorg ik ook dat alles in een passende kleur is..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:27

willekeurige spijkerbroek, willekeurig shirt/trui (afhankelijk van de temperatuur). Bergschoenen, sporen, petje/cap.

Wedstrijden rij ik niet

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:33

viewtopic.php?f=10&t=401886&hilit=
zo zie ik eruit op wedstrijd, en met trainen ligt eraan hoeveel tijd ik ehb als ik veel tijd heb wil ik nog weleens een setje bij elkaar zoeken, vooral als ik naar de ponyclub ga ofzo, verder meestal gewoon peesbeschermers.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:36

Wedstrijden rijdt ik nu niet, maar toen ik ze op de manege nog wel reed, zwarte rijlaarzen, witte rijbroek, wit shirtje met kraag en zwart jasje / shirt erover heen.

Nu ik alleen nog op mijn verzorgpony rijdt:
Cap op me kop en haar in een staart Tong uitsteken
Zwarte / donkerblauwe rijbroek aan, rode trui (met soms een vest eronder) en als het erg warm is gewoon het shirtje dat ik aan heb.
Laarzen aan of schoenen met chaps. Lachen
Setjes heb ik niet dus er ligt of een blauw of geel dekje op.

Afbeelding

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:40

Buitenrit met Memuska, op een zondagochtend, met een kater Clown

Afbeelding

Afbeelding

Bij training/les
Twister had blijkbaar net iets erg goed gedaan Knipoog
Afbeelding

Twister in Anderlecht-outfit
Afbeelding

Pieterke tijdens de les (beetje veraf maar goed)
Afbeelding

Pieterke tijdens een gewoon zomers (warm) ritje
Afbeelding

Herfsttafereel met Pieterke
Afbeelding

Winterperiode
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met Pieterke en bazinnetje
Afbeelding

En Tweety
Afbeelding

Ik kan nog wel even doorgaan met lesfoto's enzo maar zal jullie niet verder vervelen Bloos

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:18

Tijdens het trainen voor m'n pony groen sjabrakje en groene peesbeschermers en voor mezelf gewoon een rijbroek, willekeurig shirtje en chaps.

explosions

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 11:50

Tijdens gewoon rijden of les trek ik maar gewoon iets uit de kast of wat ik toevallig die dag aan heb gehad.. Enige eisen zijn dat het comfortabel zit, ik heb dan ook geen shirtjes en truien van paardenmerken en vind dat eigenlijk ook een beetje onzin.. Ik draag wel altijd een rijbroek en stalschoenen+chaps...

Ik rijd geen officiele wedstrijden alleen wat fnrs proefjes en daar hoef je niet perse met rijjasje gelukkig. Dus ik draag meestal een witte rijbroek en een zwarte trui of tshirt met lange mouwen. Gelukkig mag je ze ook nog starten met chaps en schoenen, want ik heb geen laarzen

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:10

met wedstrijden draag ik gewoon wat voorgeschreven is: witte broek, zwart jasje, plastron, wittehandschoentjes, laarzen en n wit dekje.
Met trainen maakt het me niet zoveel uit, het ligt eraan wat schoon in de kast ligt.. met koud weer een zwarte of grijze trui met een shirt eronder en n grijze, donkerblauwe of zwarte paardrijbroek eronder. met warm weer dezelfde paardrijbroeken met een donker shirtje/hemdje(met een zwarte bodywarmer) en paardrijlaarzen en bij een echte hittegolf(en als ik een lange buitenrit ga maken) chaps Haha!. En ik draag altijd zwarte handschoentjes met trainen . Lizzy draagt altijd zwarte peesbeschermers voor en achter met een donkerblauw, bordeauxrode of hardrood zadeldekje . (lizzy is wit dus ik vind donkere kleuren dan wel wat mooier staan)

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:36

Met les meestal iets dat wel schappelijk bij elkaar kleurt

Afbeelding

en wedstrijd... tsja, volgens het boekje

Afbeelding

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:50

Marijn4045 schreef:
Mijn paard ziet er altijd ui tom door een ringetje te halen. In de training altijd witte bandages en een wit dek. Op wedstrijd hetzelfde, alleen dan zonder de bandages.
Zelf heb ik gewoon een nette en schone rijbroek aan met een polo ofzo. Ik hou van mooie spullen en ik hoef ook niet uit te mesten, dus het blijft vanzelf ook netjes.

dat door een ringetje halen is ook niet moeilijk met dan mooie paard van jou Kwijl

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:27

Tja, als ik train draag ik kleding die bij het klimaat past dus een warme trui bij kou en een shirtje als het lekker warm buiten is. Verder draag ik altijd een cap, chaps met jodhpurs en een rijbroek. Mijn paard krijgt een dekje op (bij les gebruik ik een ander dekje) en als ik spring gebruik ik peesbeschermers en strijklappen. Het is toeval als de kleuren bij elkaar passen, meestal is het een kwestie van als het maar schoon is. Op wedstrijd draag ik een donkerblauw rij-jasje, witte rijbroek, gaithers met jodhpurs. Paard krijgt wit dekje met sponsoropdruk op met dood schaap erop.
Training: (toevallig matchte alles redelijk bijelkaar Bloos)
Afbeelding
Wedstrijd:
Afbeelding

SimoneJazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:39

Bij training heb ik trui/shirt (ligt aan het weer), paardrijbroek en leren rijlaarzen aan en een cap op

Foto training:

Afbeelding

Bij wedstrijden heb ik een zwarte jasje, witte rijbroek en leren rijlaarzen aan een een cap op

Foto wedstrijd:

Afbeelding