In KLEUR naar de manege??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

In KLEUR naar de manege??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 16:46

hey hey ik heb gewoon een vraagje: Gaan jullie altijd in kleur naar de manege?????????? of maakt het jullie niet uit wat je bij elkaar aantrekt?? Haha!

elady

Re: In KLEUR naar de manege??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:51

In het begin (toen ik 10 was) trok ik aan wat er in mijn kast lag. Of dat nou stond of niet.
Sinds een jaartje probeer ik echt kleding bij elkaar te zoeken.
Beige/bruin-tinten bij elkaar.
Blauwe tinten
Grijze/zwarte-tinten
En soms trek ik dan b.v roze geruite sokken over mijn beige rijbroek en een zwart truitje (wat dan weer overeenkomt met mijn zwarte laarzen of chaps), maar zorg dan wel dat dat ergens terug komt Bloos

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 16:54

Mij maakt het nooit echt uit....draag meestal een donkerblauwe jas met donkergroene/blauwe rijbroek. Haha staat soms helemaal niet bij m'n shabrak Haha! let er natuurlijk wel op of me sokken bij m'n rijbroek passen Knipoog

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:08

Soms hou ik er rekening maar maar meestal trek ik gewoon wat uit de kast en zie wel of het pas of niet.. kan er iig niet wakker van liggen als t vloekt Haha!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:12

Ik heb eigenlijk alleen maar donkere kleuren, dus erg snel zal het niet vloeken. Verder zou het me ook niet zoveel uitmaken. Alleen in de zomer als ik veel buitenrijd zonder jas (in de winter heb ik toch mn jas aan, dus dan maakt het ook niet uit wat ik eronder aan heb Lachen ), dan let ik er wel op, maar anders niet.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:16

Vroeger toen ik nog op de manege reed wilde ik alleen paardendingen aan (trui met paard erop, tshirt etc)
en zelfs al was het hartje winter en mijn trui lag in de was, ik deed mijn paarden tshirtje met korte mouwen aan Haha!
whihihi, was een echte penny zeg maar Haha!
nu maakt het me nog wel beetje uit,
meestal gewoon de kleur die bij me shabrak past [lees: babyblauw Haha! ]

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:39

hahaha ja idd vaak heb ik ook blauwe kleding ana met blauw shabrak en blauwe bandages
Tong uitsteken

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:01

Naar de paarden maakt dat me dus echt geen barst uit....
Dus meestal vloekt het Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:19

Ik trek aan wat ik het eerste tegen komt en wat wel enigzins handig is bij de paarden, maar eigenlijk is dat alles. Ik maak ook geen onderscheid meer tussen 'school-truitjes' en 'paarden-truitjes'. Vroeger had ik het wel, maar nu heb ik geen zin meer om erover na te denken Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:49

Sjonnie dat ken ik idd. Gaat gewoon de was in Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:02

Ja daarom, me mama wast wel Lachen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:06

Hmmm, ik draag niet graag slobertruien met een kleur die niet op mn rijbroek past.,..
het moet bij mij niet los zitten (tja, wel zo'n polo shirt dat je van onderen in je broek stopt)

Maar meestal doe ik een beige broek met een donker blauw T-shirt ofzo. Of zwarte broek met een leuk fleece-vest in het gebroken wit, of ecru ofzo... Gewoon iets dat bij elkaar staat.

Mn favo is denk ik een grijze rijbroek met een zwarte col-trui... (hihi Tong uitsteken)

Maar ik ben niet zo een teut die iedere dag haar chabrakken en bandages aanpast aan dr kleding...

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:25

Haha dit is leuk! ik heb altijd veel gecombineerd aan Tong uitsteken!!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:40

zwart of lichtblauw

x_ultimate_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:06

pfff interresseert me geen ****. tis toch na 2 min. vies en als t maar lekker zit dan vinnik t goed. als ik iets nieuws ga kopen zoek ik iets uit wat ik dan mooi vind en niet al te standaard is.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 07:45

ik heb beigerijbroek met rood of wit shirt en een donkerblauw of chocoladebruine shabrak

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:15

Naar de manege maakte dat me niet veel uit. Wel dat mijn kleren bij elkaar wel wat paste, maar rekening houden met de klaur van het paard ging natuurlijk niet. Wist niet van te voren op welk paard ik moest. Met mijn eigen paard let ik daar veel meer op. Het klopt nu eigenlijk altijd wel met elkaar. Ik heb 3 basiskleuren en daar past de rest altijd wel bij (blauw/zwart/grijs)

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 09:56

hahaha wat ee leuke reacties allemaal! Ik vind dit helemaal geweldig Tong uitsteken

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:59

Sjonniej schreef:
Ja daarom, me mama wast wel Lachen

Hahahaha, zo had ik het vroeger ook, maar als iris ruid blijven die haren in de truitjes zitten en iris heeft nogal is de nijging om vieze vlekken erop te maken die ver vervolgens nooit meer uitgaan Nagelbijten / Gniffelen
dus ik heb weer netjes een paardenstapel en een schoolstapel Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 14:29

Ilkkah schreef:
Hahahaha, zo had ik het vroeger ook, maar als iris ruid blijven die haren in de truitjes zitten en iris heeft nogal is de nijging om vieze vlekken erop te maken die ver vervolgens nooit meer uitgaan Nagelbijten / Gniffelen

Dan hebben wij een hele speciale was machine, denk ik Lachen De meeste truien worden wel weer onthaart als ze in de was zijn geweest. En zelfs van die smeervlekken, van de kar, krijgt ze eruit Haha!

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:28

Grappig draadje! Leuk om te lezen dat sommigen alles bij elkaar passend dragen en anderen er geen bal om geven Knipoog .

Ik zelf draag gewoon wat lekker zit, vaak wel wat oudere dingen (truitjes dus) omdat het toch zo smerig is.
Ik heb op dit moment 1 rijbroek die is paarsig en moet nog een zandkleurige maken dat past helemaal overal bij Lachen Heel makkelijk.

Maar ik kijk dus niet naar of het bij elkaar past, de paarden zien het toch niet hahaha.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:29

Sjonniej schreef:
Ilkkah schreef:

Dan hebben wij een hele speciale was machine, denk ik Lachen De meeste truien worden wel weer onthaart als ze in de was zijn geweest. En zelfs van die smeervlekken, van de kar, krijgt ze eruit Haha!

Ja maar jou paarden hebben andere haren dan fjorden Knipoog
fjorden hebben een soort "weerhaakjes" aan de onderkant waardoor de lekker blijven steken
en die van iris zijn denk wel een stukkie langer en een stukkie meer dan die van david en sem+zus Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:32

Ik draag de meest vreemde combi's qua kleding voor de paarden Bloos
Ach, als het maar praktisch is, of het mooi staat zal me m'n kont oxyderen Haha!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:35

Amethyst schreef:
Ik draag de meest vreemde combi's qua kleding voor de paarden Bloos
Ach, als het maar praktisch is, of het mooi staat zal me m'n kont oxyderen Haha!

Mee eens.. Ja

Ik ga zeker ook niet naar een ruiterzaak om precies bij passende setjes te kopen voor mijzelf en paard.. Zonde van het geld.. Ja

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:39

Olympia schreef:
Mee eens.. Ja

Ik ga zeker ook niet naar een ruiterzaak om precies bij passende setjes te kopen voor mijzelf en paard.. Zonde van het geld.. Ja

Voor het paard zou ik nog best eens zo'n bevlieging kunnen hebben Haha!
Bijpassende bandages en shabrakje...... Vingers aflikken

Maar ja, als ik m'n bui heb zou ik ook zo bijv. 4 verschillende totaal niet bij elkaar passende bandages om kunnen doen met een totaaaal verkeerd (qua kleur dan) shabrakje Clown