Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En er bestaat ook de kans dat je geraakt word. Ik zou iig heel voorzichtig er mee zijn.
Ik zou er ook op blijven, maaiende paardebenen kunnen ernstige verwondingen opleveren. Beetje voorzichtig dus.
, je word juist heel licht in het water voor het paard, pas op, ze worden wel heel glibberig en nat
, voordeel bij mijn paard is dat hij weer heerlijk schoon en wit het water uitkomt.
Brechtje schreef:Hmm, nu weet ik het niet meer!
dus voor grond zoeken zou ik niet al te bang zijn.... capopjekop schreef:Mss schrok hij ervan dat het zo plotseling diep werd? Anders probeer het eens als er een ervaren zwemmer bij is, om achter hem aan de zwemmen.
Ikzelf zou er liever opblijven
dan er naast zwemmen. Er komt namelijk nog best wat stuwwing van die trappelende paardenbenen afEn er bestaat ook de kans dat je geraakt word. Ik zou iig heel voorzichtig er mee zijn.

ikke schreef:Gaandeweg leer je het water ook kennen en weet je waar de oppaspunten zijn.
Citaat:Ja klopt, maar je hoeft het ongeluk niet op te zoeken!
"natuurlijke ongelukken" en zulk soort dingen zijn toch echt iets heel verschillends
Ga gewoon niet te diep dan heb je evengoed wel lol!
capopjekop schreef:Ikzelf heb ook eens gezwommen en daar ging iedereen er gewoon op. Ik heb geen een paard gezien die er last van had.