Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Iris_panta schreef:nou k vind dat ze er zeker zo'n 1100 voor mogen vragen hoor.

. Gewoon doen dus
. 

lowara schreef:Lusitana,
ik heb al wel contact gehad met de eigenaar van dit paard, en volgens haar is het een betrouwbare kinderpony. dus dan neem ik aan dat er prima op gereden kan worden.
de pony hierboven is dezelfde, en zoals je ziet prima als rijpony te gebruiken.
natuurlijk word er van te voren goed naar gekeken wat de mogelijkheden en niet mogelijkheden van zo'n pony zijn. zolang het niet gevaarlijk is, is er naar mijn idee geen probleem. blijkt het toch gevaarlijk te zijn, of niet betrouwbaar, dan is kopen natuurlijk geen optie.

ik ben ondertussen al fan van deze pony,maar ja, hangt helemaal af van mijn leerling.
.
. 
Lusitana schreef:@Iowa: Ik zie in je onderschrift dat je eigen paard overtijd is. Kun je op een hengstje rekenen. Die worden veel vaker overdragen dan merries.

lowara schreef:helaas, de pony is vandaag verkocht, dus we hoeven er morgen niet meer heen.
als er nog bokkers zijn die iets soortgelijks weten, PB mij dan. het meisje is nogal verdrietig ervan, dus we willen zo snel mogelijk iets voor haar vinden.
Of hadden jullie nog niet echt wat afgesproken? Anders is het wel een vreemde zaak dat ze hem gewoon verkopen terwijl ze met jullie afgesproken hadden dat jullie vrijdag kwamen kijken.... Tenminste vind ik, het paard dat ik gekocht heb hebben ze 2 weken vastgehouden (dus ook geen andere kopers laten komen)....