Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Petit schreef:Volgens mij is er bij de sticky van [RT]rijtechnisch wel wat te vinden over de verschillende bitten en inwerkingen
gabyfedde schreef:Miss_Petit schreef:Volgens mij is er bij de sticky van [RT]
rijtechnisch wel wat te vinden over de verschillende bitten en inwerkingen
Precies.
Dit is al zo vaak gevraagd.
Dit heb jij al zo vaak gevraagd
Maar degene die je het beste kan helpen (als het goed is) is toch je instructeur.

ow gaan we weer...
bedankt runningkawa

bedankt runningkawa

Curly85 schreef:waarom direct grijpen naar een ander bit. Ik sluit me aan bij hierboven zoek een goede instructeur want dan heb je al dat gedoe niet nodig!!!!

Mexx schreef:Curly85 schreef:waarom direct grijpen naar een ander bit. Ik sluit me aan bij hierboven zoek een goede instructeur want dan heb je al dat gedoe niet nodig!!!!
Al dat gedoe? Je kan ook overdrijven hoor, ze grijpt niet gelijk naar een pelham, maar wil een dubbelgebroken bitje proberen. Niks mis mee toch? Ik ben ook overgestapt van een enkelgebroken bustrens, naar een dubbelgebroken watertrens en ik heb het idee dat mijn paard nu veel sneller lekker op het bit gaat knabbelen. Natuurlijk los je hiermee rijtechnische problemen niet op, maar er zijn heus paarden die veel beter op een dubbelgebroken bit reageren. Dus ik zou het gewoon proberen!
!!het probleem heb ik al gevonden het is al opgelost
bedankt iedereen in iedergeval...gr emaartje
Emaartje schreef:nou het hoofdstel was ietsje te klein....,vandaar zo hangen en vervelend,nou niet meer
Citaat:Zij heeft het paard nog vrij kort (1 week? 2 weken?) nu al rommelen met andere bitjes tja het kan maar als dat niet helpt stap je steeds verder.
)
,nu het hoofdstel goed past,
en ik heb gewoon een bustrens in waarmee die altijd gereden is
,gaat super, ze kauwt zo erg op het bit
,soms te dat ze er gewoon te druk mee is
gr emaartje