Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soraya schreef:Ik heb voor de onderste gekozen. De bovenste is ook mooi maar het gaat toch afgekort worden naar Unique. En in vind Unique Moonlight mooier als alleen Unique
volgens de poll gaan daar de meeste stemmen naartoe...
is gewoon de leukste haha!
boeflover schreef:Soraya schreef:Ik heb voor de onderste gekozen. De bovenste is ook mooi maar het gaat toch afgekort worden naar Unique. En in vind Unique Moonlight mooier als alleen Unique
nee dit is niet waar, aangezien monique moonlight al lang heeft en ze door dna nu de ouders weet en haar dus in laat schrijven in het stamboek.
ik heb voor de bovenste gekozen, puur omdat daar moonlight's naam al instaat, dat maakt het iets persoonlijker. maar ikzelf vind allebei de namen helemaal niks, ik zou voor een noorse naam gaan, aangezien het een fjord is...
bliksemluver schreef:Unique Moonlight... Aangezien ze natuurlijk al Moonlight heet.
Un Unique... ja Moon is natuurlijk een unieke fjord, er is er geen 1 die precies hetzelfde is
Sammiej schreef:Schrijf d'r in als Unique Moonlight en noem er dagelijks gewoon Moonlight.
Die naam is ze nu ook al gewend.
Ik heb voor de eerste gekozen.
Als je d'r zo inschrijft en gewoon Moonlight blijft noemen kan het toch ook?
Moonlightje schreef:Sammiej schreef:Schrijf d'r in als Unique Moonlight en noem er dagelijks gewoon Moonlight.
Die naam is ze nu ook al gewend.
Ik heb voor de eerste gekozen.
Als je d'r zo inschrijft en gewoon Moonlight blijft noemen kan het toch ook?
Ja, ze zal altijd Moon blijven heten
Moonlightje schreef:maakt niet uit, het het topic geopend voor jullie mening
Sammiej schreef:Moonlightje schreef:maakt niet uit, het het topic geopend voor jullie mening
Ik snap, maar uiteindelijk gaat het toch naar jouw eigen keuze.
Jouw mening.