Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dondahsteen schreef:Het komt geloof ik door een te zware bak...

) 
Jow schreef:siko --> volgens mij niet, ze worden er ook niet op afgekeurd naar mijn weten. maar het word er wel bij je rapport vermeld. dach ik hoor, weet het niet 100 % zeker
lauwtje --> maar sommigen krijgen t volgens mij ook mee met hun geboorte, dat is t bij dat paard misschien juist aangewend??
) Is dat zo opvallend dat je ervoor wordt afgerekend op wedstrijden? 
Jow schreef:vaak weten jury`s niet eens wat t is, ze zien het snel als taktfout, maar meestal als je je paard voorwaarts blijft houden dan zie je t niet, die wij hadden deed het als hij van stal kwam en als hij wat moe raakt en m bijv liet stappen maar niet aan je been hielt.
mikaatje hoe is die puntenaftrek dan? gaat t dan over heel de proef? of net zoals ik zei dat ze t vaak als tactfout zien?

Milkaatjuh schreef:Jow schreef:siko --> volgens mij niet, ze worden er ook niet op afgekeurd naar mijn weten. maar het word er wel bij je rapport vermeld. dach ik hoor, weet het niet 100 % zeker
lauwtje --> maar sommigen krijgen t volgens mij ook mee met hun geboorte, dat is t bij dat paard misschien juist aangewend??
Je word er op wedstrijden wel op afgekeurd. Je krijgt dan puntenaftrek.

dus op jou foto steekt het achter been naar voren,maar een hanetred is juist zodra hij het been optilt,het niet overdreven naar voren steekt,maar optilt.. snap u?