Ik ga op wedstrijd, MSP. MSP is een wedstrijd voor alle clubs van de vlaamse provincies, de 1ste wedstrijd (nu zondag) is in schilde (ergens in antwerpen meende ik) En das toch 'aardig' ver rijden.
Nou gaat de eigenares van de club 6 stallen regelen, waarvan er 1 voor Explosion is. Nou is Explosion een hengst, en ik heb vrienden gehoort wiens hengst uit de stal werd gehaalt en wie die nacht 4 merrie's heeft moeten dekken...
Das dus niet de bedoeling...Moet ik er nou bij blijven snachts ofzo? Er gaat nog een clubgenootje mee met haar hengst (ook een goedgekeurde) En ik weet eigenlijk niet hoe zij het gaan doen. Maar wat doe ik nou het beste? We blijven daar slapen, we gaan tegen de middag naar daar en mogen in die rijbak tot 7 uur rijden, zo kunnen we wennen aan de grootte van de piste (20 x 60 ipv 20 x 40) en kunnen de paarden aan het 'nieuwe' terrein wennen.
Vandaar dat we dus zaterdag al gaan, ook omdat het makkelijker is, we moeten niet zo vroeg op (anders om half vijf al) en kunnen ze op het gemak klaar maken.. De paarden kunnen tot rust komen voor ze moeten lopen enz enz. Dus het heeft veel voordelen, alleen weet ik niet wat ik nou moet doen, er bij blijven of niet?

wat is dit voor ehm nutteloze opmerking. Ik laat mijn pony niet ruinen voor een wedstrijd