Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ik heb een Hotra Elegance, 1,75 paards. Dus lekker ruim voor mijn grote joekel en standaard al heel compleet uitgevoerd.
Citaat:Standaard in elke nieuwe Thiel paardentrailer:
ALU-PLAST bodem: een vloerplaat vervaardigd uit een combinatie van de zeer sterke PP-kunststof (verrijkt met aluminium-vezels) met 2 aluminium-lagen.
Door gebruik van dit materiaal behoort een rotte vloer definitief tot het verleden.
Daarom op alle Thiel paardentrailers uitgerust met deze vloer:
15 jaar garantie op verrotting van de bodem.
Lielle schreef:ik ben niet in detail op de hoogte van de constructie van die Thiel bodem (hol was die iig niet) , maar ik durf persoonlijk wel enig vertrouwen te hebben in een garantie van 15 jaar.
deze bodem dusCitaat:Standaard in elke nieuwe Thiel paardentrailer:
ALU-PLAST bodem: een vloerplaat vervaardigd uit een combinatie van de zeer sterke PP-kunststof (verrijkt met aluminium-vezels) met 2 aluminium-lagen.
Door gebruik van dit materiaal behoort een rotte vloer definitief tot het verleden.
Daarom op alle Thiel paardentrailers uitgerust met deze vloer:
15 jaar garantie op verrotting van de bodem.
ikke schreef:en de rest gebruikt al-ko assen (rubber torsievering).
Margreet schreef:Ik heb een Hotra Elegance, 1,75 paards. Dus lekker ruim voor mijn grote joekel en standaard al heel compleet uitgevoerd.
Wat voor trailer ik nooit zou kopen? In ieder geval geen Waco, dat vind ik zulke gammele, kleine dingen.