Ik zoek een bijrijdster voor ongeveer twee dagen per week. Het liefst iemand van ongeveer mijn eigen leeftijd (ik ben 19) die wat ervaring heeft. Zij mag dan twee dagen in de week rijden op mijn pony (springen mag ook), en als het klikt en ze rijdt Indy goed mag ze na een tijdje ook alleen buitenritten maken. Ze hoeft niet per se les te nemen. De bedoeling is wel dat ze Indy op 'haar' dagen voert.
Om bepaalde redenen heb ik besloten een maandelijkse bijdrage te gaan vragen, zodat ik zelf wat meer zekerheid heb. Dit geld wordt uiteraard alleen voor Indy gebruikt, denk aan hoefsmid, ontwormen, vervangen van spullen, voer etc. Nu vraag ik me af wat ik als bijdrage zou kunnen vragen. Het hoeft niet veel te zijn, maar het moet mij wel een bepaalde zekerheid bieden.
Dus voor de duidelijkheid nog even: het is niet de bedoeling om een discussie te houden over het wel of niet laten betalen van een bijrijdster. Als je daar iets over wilt weten kan je pm'en.

Er is een buitenbak, niet gedraineerd en heel klein (zie het als een flinke longeerbak waar nog wel in gereden kan worden). Deze wordt nog wel vergroot, maar wanneer is nog onduidelijk.
).