en weet er nog iemand een fijne..? alvast bedankt.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en weet er nog iemand een fijne..? alvast bedankt.. 
, Hoeve Bemelmans in Hulsberg. Stalling met alles inclusief kost 225,-, daarbij zit elke dag weidegang (ook in winter) op een mooie, grote wei, elke dag hooi / kuil, voer (bijv. biks en muesli), er wordt gevoerd en uitgemest. De voorzieningen zijn echt heel goed, 1 buitenbak, binnenbak, en tegenover ligt een bos met een buitenbak. Daarnaast zijn er ook voldoende poetsplaatsen en een solarium. De omgeving is heel mooi en bosrijk. Ik weet niet zeker wat half pension kost. Echt een aanrader!
. Ik sta er nu een jaar, maar zou er echt niet meer weg willen!!Ramiro schreef:Hey
Ik sta ook op hoeve bemelmans in hulsberg. Echt super!!! Ik betaal 205 euro inclusief alles wat Lotte hierboven noemde, alleen sta ik in een andere gang en die is goedkoper. Als je alles zelf doet dus alleen de stal is ongeveer honderd euro, hangt ervanaf in welke gang je sta en dus hoe groot je stal is, maar zijn allemaal groot genoeg om in te zwemmen. Ik sta er nu een jaar, maar zou er echt niet meer weg willen!!
BTW hoeve bemelmans is een privestalling en geen manege

!
mesastamp schreef:
in landgraaf manege galop...216 euro all inclusive geen ervaring mee.. wel luxe dressuur stal...lijkt het
adnil schreef:Volgens mij kost een paard op manege het hetjen in Stein 225 euro incl....
Curly85 schreef:Ramiro schreef:Hey
Ik sta ook op hoeve bemelmans in hulsberg. Echt super!!! Ik betaal 205 euro inclusief alles wat Lotte hierboven noemde, alleen sta ik in een andere gang en die is goedkoper. Als je alles zelf doet dus alleen de stal is ongeveer honderd euro, hangt ervanaf in welke gang je sta en dus hoe groot je stal is, maar zijn allemaal groot genoeg om in te zwemmen. Ik sta er nu een jaar, maar zou er echt niet meer weg willen!!
BTW hoeve bemelmans is een privestalling en geen manege
kan je paard daar ook op zaagsel staan, ivm luchtwegproblemen?
en zijn er buitenstallen? zo nee zijn de binnenstallen goed geventileerd en kunnen ze met hun koppie naar buiten? of staan ze tussen tralies?
Dreamy schreef:adnil schreef:Volgens mij kost een paard op manege het hetjen in Stein 225 euro incl....
En daar is het gezellig
Ramiro schreef:
Sorry hoor, maar ik heb ook tien jaar op manege T hetjen gestaan en dat is dus echt geen manege voor iemand die serieus met zn paard bezig is. Om dr een beetje te hobbelen op een manegeknolletje is het t prima. maar als je t beste met je paard voor hebt sta je daar verkeerd. Geen vaste weidegang, amateurlessen en veel te druk. Beste wat ik ooit heb gedaan is daar weg gaan. Maar ja das mijn mening
Ramiro schreef:Ramiro schreef:Sorry hoor, maar ik heb ook tien jaar op manege T hetjen gestaan en dat is dus echt geen manege voor iemand die serieus met zn paard bezig is. Om dr een beetje te hobbelen op een manegeknolletje is het t prima. maar als je t beste met je paard voor hebt sta je daar verkeerd. Geen vaste weidegang, amateurlessen en veel te druk. Beste wat ik ooit heb gedaan is daar weg gaan. Maar ja das mijn mening
Dreamy schreef:Nou ik heb er weldegelijk fatsoendelijk leren rijden!
De rotsfeer valt ook wel mee hoor.
En in de 'buitenbak' (heet zo, maar is binnenbak) is het niet vaak druk hoor..
adnil schreef:Dreamy schreef:Nou ik heb er weldegelijk fatsoendelijk leren rijden!
De rotsfeer valt ook wel mee hoor.
En in de 'buitenbak' (heet zo, maar is binnenbak) is het niet vaak druk hoor..
Echt niet verkeerd bedoeld, ECHT niet... Maar ik dacht ook altijd dat ik daar fatsoendelijk had leren rijden... Maar toen ik ergens anders ging rijden, viel me dat nogal tegen....
Dyyy schreef:Wanneer heb je daar gereden? Ik de tijd van de nieuwe of de oude eigenaar?
adnil schreef:Dyyy schreef:Wanneer heb je daar gereden? Ik de tijd van de nieuwe of de oude eigenaar?
In de tijd van allebei... Ik ben tussendoor ergens anders gaan rijden, maar toen weer een maand of 3 teruggeweest in de tijd van de nieuwe eigenaar... Toen zijn ook verschillende paarden weggegaan daar (zoals Dusty).. Van hun weet ik de klachten van de weidegang en het bakgebruik.. De manege was het aller- allergezelligste toen Lydia er les gaf.. Dat was echt super.. Daarna ging het snel bergafwaarts, vond ik... Ma het zal denk ik wel anders zijn als je het verschil van voor en na niet weet...