BR Pad of Anky

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannie1980

BR Pad of Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 13:53

Ik wil graag een nieuw shabrak kopen. Ik zit nu alleen te twijfelen welke ik zal nemen. Afgelopen week had een stalgenootje een Anky pad gekocht die ik ook even heb mogen gebruiken om te kijken of hij goed bleef liggen. Bij mij gaan de shabrakken toch vaak zakken in de kamer en drukken dan op de schoft. Bij deze viel het wel mee, bleef tussen de kamer aardig liggen alleen onder het zweetblad trok hij wat naar achteren. Heeft iemand ervaring met het BR pad? Deze scheelt toch al de helft in de prijs dus ja...als die ook fijn zijn....

XLC70

Re: BR Pad of Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:06

Ik hoorde over die BR pads dat die snel verkleuren in de wasmachine. Mijn zus gebruikt de pads van Anky en die bevallen haar heel erg goed! Ze liggen goed onder het zadel (ondanks dat vaak gezegd werd dat ze schoven onder het zadel) en blijven mooi na het wassen. Alleen de witte pads van Anky vind ik persoonlijk niet mooi voor concours.
Ikzelf gebruik de Divoza pads of de Polypads. Vooral de Polypads zijn fijn, moet je alleen wel het dressurmodel nemen, want anders is hij te kort.
De Divoza pads moet je niet te vaak wassen, dan worden ze dunner. Maar daar is de prijs ook naar!!

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 14:17

ik heb een zadel met extra lange zweetbladen, die ankypad paste ook echt maar net. Zoals ik al eerder zei bleef hij wel goed in de kamer maar aan de rechterkant onder het zweetblad trok hij dus wat naar achteren. Ik vind het best een uitgave, twijfel dus ook wat ik zal doen.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:40

Ik heb geen ervaring met BR pads maar ben sinds kort wel helemaal verliefd op de Anky-pads. Bij mij zijn ze precies lang genoeg voor de zweetbladen (eigenlijk niet anders dan bij andere dekjes), ze nemen het zweet goed op, schuiven (op mijn paard) absoluut niet en zijn gewoon mooi. Ze passen zelfs onder mijn springzadel (alhoewel het natuurlijk een schande is om met een Anky-pad te gaan springen Tong uitsteken). In ieder geval vind ik de prijs niet zo'n probleem aangezien ik de kwaliteit goed vind.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:47

Ik heb ook geen ervaring van BR pads, ik heb wel een Anky pad. Ben er echt super tevreden over, helemaal verliefd op dat ding! Haha! Maar hij begon laatst te schuiven. Ondertussen is mijn zadel op gevuld en nu ligt ie weer goed. Verward €50,- is wel veel, maar als je ziet wat voor kwaliteit je er inderdaad voor krijgt!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:49

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:54

Ik had een BR pad en die heb ik verkocht, omdat hij op mijn smalle pony schoof.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:55

Ik heb BR pads. Ik vind het super pads. Bij mij blijven ze prima liggen en ze gaan nergens onder het zadel dubbel liggen ofzo....

Bij mij verkleuren ze niet in de was.

Nadeel is dat ze alleen nog maar in enkele kleuren verkrijgbaar zijn maar ik hoorde van mijn ruitersport dealer dat dat dit jaar nog veranderen gaat en dan komen ze ook met al die leuke en hippe kleurtjes!!!

enne...2 BR pads voor de prijs van 1 Anky pad!!! Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 14:58

Ik heb een paar Anky pads en ik vind ze heel fijn maar sinds kort heb ik ook een paar Harry`s horse comfort pads ,die zijn iets dikker en langer en daar ben ik ook tevreden over.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:15

de br pads zijn een stuk dikke dan de anky pads. ik persoonlijk vond de br pad te dik, en hij bleef niet genoeg in de kamer zitten.
later heb ik toch nog voor de ankypads gekozen Lachen

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:23

Ik vind die anky's echt bagger. Het schoof en paardje kreeg er schuurplekken van Boos!

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:53

Mijn ankypad ligt super! Schuift absoluut niet en neemt goed zweet op en is ok snel opgedroogd. Het is wel veel geld ,maar dan heb je ook wat. Mijn volgende dekje is weer een anky!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:27

Mijn beige BRpad kwam zo uit de wasmachine:Afbeelding
Boos! Het lijkt net alsof er iets van een zwart soort poederachtig iets uit de naden komt en het wil er nauwelijks af. (in het cirkeltje zitten zwarte vegen van mijn rijlaarzen/chaps dus die hebben er niks mee te maken) Voor mij een tripje naar de ruitersportzaak. Scheve mond

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:43

Ik zweer bij Anky Haha!
Die pads zijn ideaal Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:23

Ik heb beide.
De Anky pad vind ik weer TE dun. Doe mij maar ietsje dikkere sjabrak dan zo'n dunne niks.
Hij bleef ook niet goed liggen bij mijn paard, schoof elk keer naar achteren. Boos!
De BR pad vind ik super!
Door dat hij wat dikker is blijft hij mooi op de plek!
Vind hem echt fijn!
Ik heb de chocobruin met lichtblauwe rand. en hij is vandaag gewassen.
Randjes zijn nog mooi lichtblauw Bloos
Het kan ook aan het zadel liggen met de Anky pad want heb met beide pads 2 verschillende zadels. Een paste GOED en andere was iets te groot in de schoft. (Dus paste niet)

Toch vind ik de BR pad fijner en mooier!

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:50

Ik heb 3 BR pads, de beige heb ik bijna een jaar en is ongeveer 20 keer gewassen. Heb pas een nieuwe, zelfde kleur gekocht en hij is maar een beetje lichter van kleur. Blijft perfect liggen op verschillende paarden/pony's. Anky heb ik nooit geprobeert.
Heb ook andere pads maar die zijn te dik en te groot voor mijn wasmachine.
Paard heeft hoge schoft, en geen drukkingen ofzo. (heb natuurlijk ook passend zadel)
Ik rijd alleen nog met pads.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:28

we hebben hier meerdere Anky pads en we hadden 1 BR en die heb ik gelijk doorverkocht, vind ze te dik.
De rambopads hebben we ook en die zijn net iets dunner als de BR en liggen ook probleemloos.
De ANKYpads verschuiven alleen als er niet goed na gesingeld is of de pad net nieuw en dus ongewassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:36

Iik krijg mijn ankypad niet goed onder mijn zadel.Hij ligt nooit niet glad altijd ligt er net achter mijn zadel een vouw Huilen wat ik ook geprobeerd heb.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 08:14

taverno schreef:
sinds kort heb ik ook een paar Harry`s horse comfort pads ,die zijn iets dikker en langer en daar ben ik ook tevreden over.

Ja, daar heb ik er afgelopen weekend ook één van gekregen en die bevalt me ook erg goed! Vooral dat bovenste lusje dat je niet aan je singelstoten moet doen maar aan dat ringetje bovenaan je zadel vind ik echt een topuitvinding Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:11

Ik vind de Anky pads erg mooi, maar ik vind ze niet mooi liggen, ze schuiven wat naar achteren.
Br is altijd goed vind ik, dat is echt mijn favo merk.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:18

Ik vind het allebei niks. Zit geen goede ruglijn in.

Ik heb 2 van die HH pads en die passen wél goed.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:58

Ik vind de Anky's persoonlijk echt te duur, en ze trokken bij mij heel strak op de schoft, dus voor mij geen Anky meer.

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 11:29

Bij mij liggen zowel de BR pads als de Anky pads goed, al is de BR een stuk dikker en warmer voor in de zomer. En Anky heeft leukere kleurtjes. Maarja, wel twee BR's voor de prijs van één Anky.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:00

Waar halen julie je HH pads? De winkel die bij ons HH verkocht is er niet meer.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 12:01

figora schreef:
De isabell werth pads... zelfde als Anky, alleen 39,95 euro Lachen Zie www.pourcheval.nl

Nee hoor, niet hetzelfde. De Isabell Werth pads hebben geen coolmax (gaatjes) binnenzijde, maar gewoon katoen. Dat is ook het prijsverschil. Hopelijk komt ze snel met (andere) leuke kleurtjes, dan wordt dit vast ook een topper!