Tegenwoordig is het niet eenvoudig een weide te vinden in de buurt waar je woont, althans niet waar ik woon. Ik vraag me af hoever jullie moeten rijden tot aan uw paard(en)...
Ik moet eigenlijk alleen de straat over steken, alleen als we willen rijden moeten we 5 minuutjes lopen of we moeten met de trailer 20 km. rijden voor de clubles.
100m lopen,er zit een weiland tussen lekker makkelijk,heerlijk aan huis voor clubles moeten we 15km met de auto en naar de dichtsbijzijnde manege maar 2,5 km stapvoets met het paard en het is nog een joekel manege ook
Met de bus ben ik gauw 45 min onderweg, omdat ik over moet stappen.. En laat het nou vaak zo zijn dat als je de ene bus uitstapt dat de andere net voor je neus wegrijd.. Dat heb ik heel vaak en is erg irritant.. En om het te fietsen vind ik het te ver weg als het weer tegenzit.. Dan ben ik helemaal dood voordat ik bij Rashida aankom..
ik fiets op een normaal/redelijk hard tempo zo'n 45 minuten. en dan weer 45 minuten terug. maarja gelukkig fiets ik allleen op de donderdag en vrijdag en de rest met de auto
mijn paard staat om precies te zijn 2,6 km van me huis af. das dus 5 min fietsen n 2/3 min met de auto. voorheen stond me paard 13 km van me huis dus dit is mooi ideaal