Het was een dingetje wat aan je beugel en aan je zadel (of singel) moest.
Ik wilde het nu nog eens bekijken, maar kon het nergens meer vinden
Weet iemand hoe dit ding heet en waar je het kunt krijgen!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dát is mijn visie erop. porscherider schreef:Lekker voor het paard. Je zal maar zo'n onrustige beenligging hebben dan ruk je dus telkens heel fijn aan de singel van het paard. Zal een heel ontspannen paard tot gevolgen hebben. NOT!![]()
Citaat:Je kan er nog zoveel toeters en bellen aan hangen. Míjn mening is: goede instructie en goede kennis is een veel nuttiger investering dan al die troep. Het neemt het probleem niet weg, het verhult het alleen ietsjes.
Onrustige beenligging komt voort uit een oncorrecte houding. Je moet het probleem bij de basis aanpakken. Gooi nog wat geld bij die 16,50 en ga een goede instructeur zoeken of ga zitlessen volgen. Als je correct zit, kun je je paard ook veel beter rijden.Dát is mijn visie erop.
.
.... Ik roep ook vaak tijdens de (privé)les wanhopig of er niet iets bestaat wat mijn benen op de juiste plek houd
!
.
Ik sta ook niet bekend om mijn stille beenligging. Alleen heb ik per ongeluk wel eens ervaren dat het toch best mogelijk is om een heel stil been te hebben.

Ineke2 schreef:
Ik heb toch het liefst gewoon les en wordt gecorrigeerd totdat het wel goed is.
(er zijn uitzonderingen)
of niet soms.