Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zazoo schreef:De vraagprijs is 1550 euro. ik vond dat eerst goedkoop omdat het onder het bedrag is wat ik wilde uitgeven maar aan de andere kant kan ze natuurlijk niet zoveel, het is een echt recreatiepaard. ik heb wat foro's van haar maar die zijn niet zo duidelijk. hoe plaats ik eigenlijk een foto?
. 

Citaat:k heb een 9-jarige dravermerrie op het oog. superbraaf in de stal, bak en buiten, geweldig karakter voor zover ik het gezien heb. 1.61m. geen papieren, ras onbekend.
alexandra15 schreef:hoi, 1000 euro zou dus ongeveer 300 euro boven de slachtprijs zijn. en dat voor een gezond en braaf paard.. Ik vind 1500 euro een mooie prijs.

Faniek schreef:Ik denk dat je tussen de 1000 en 1500 goed zit
! alexandra15 schreef:hoi, 1000 euro zou dus ongeveer 300 euro boven de slachtprijs zijn. en dat voor een gezond en braaf paard.. Ik vind 1500 euro een mooie prijs.

dit paard is zeker wel meer dan 1000 euro waard ze is verkeers mak, je kan zonder zadel en hoofdstel op haar rijden, dressuur kan ze opzich ook wel, ze heeft 1 meter (of 1.10 meter gesprongen van de zomer, je kan haar als endurance paard gebruiken, het is een paard waar je aan moet wennen maar als je haar eenmaal kent en zij kent jou wil je niets anders!! het is egt een paardje met een gouden karakter!!!

sandr0 schreef:tja lastig zonder foto e.d maar drvaers zijn altijd wat goedkoper.
suc6 doeii Zazoo schreef:hoi,
ik heb een 9-jarige dravermerrie op het oog. superbraaf in de stal, bak en buiten, geweldig karakter voor zover ik het gezien heb. 1.61m. geen papieren, ras onbekend.
wat zouden jullie ervoor geven?
groetjes,
Kim