De een doet ze zo om, de andere weer sus..
Wat vinden jullie en waarom??
Foto1
Foto2
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op foto 2 zitten ze hoger? Op foto 1 zitten ze volgens mij goed, de strijklap moet de hele kogel bedekken en dat is bij foto 2 niet het geval als ik het goed zie. Ik zou het trouwens ook niet met zekerheid durven zeggen want ik gebruik ze zelf nooit
. Citaat:Op foto 1 zit de linker strijklap om het rechterbeen en andersom

Ik dacht dat het wel duidelijk was, maar ik heb jullie bokkers dus te hoog ingeschat..

De met de L deed ik dus ook altijd aan de linkerbeen om, maar ik zie ook veel mensen die L rechts doen..
. Apple schreef:Liesjuh, ik had dat wel degelijk gezien. Heb je mijn post wel gelezen![]()
.
Nadat ik mijn post had geplaatst..
.
).
. LiSSy schreef:het bovenste klittebandje hoort naar achteren te wijzen
. Apple schreef:Op foto 2 zitten ze goed. Op foto 1 zit de linker strijklap om het rechterbeen en andersom.
Op foto 2 zie je dat het laatste flapje klittenbandsluiting naar achteren wijst. Net als bij peesbeschermers zitten de strijklappen goed als de sluiting naar achteren wijst. Je ziet het ook aan de vorm van de strijklap.
Blue_Star schreef:Euhm,ik zie het verschil eigenlijk niet zo?
Bij foto twee zie ik niet eens hoe het klittebandje zit,de foto is te donker

want ik heb foto 1 ingevuld NADAT ik jullie posts had gelezen..Apple schreef:Net als bij peesbeschermers zitten de strijklappen goed als de sluiting naar achteren wijst.