Mijn droom is om verder te gaan in springen,ben geen schijtluis dus durf wel hoger dan 1m20 te gaan hoor!
(niet als kritiek bedoelt op bokkers die niet hoger durven )
Ik ben dus met mijn vzpaardje van plan dit ongeveer te doen,alleen 1 probleem!Kan hij dit wel aan?
Hij is ongeveer 18jaar,heeft een zwaar verleden dus hij heeft sinds vorig jaar goed gewicht.Hij zakt vaak door zijn achterpoten,maar volgens DA is het omdat zijn botten broos zijn.Voorheen sprong ik wel vaak met hem en meestal 1m!
Kan ik dus in zijn toestand hoger met hem springen(dan 1m05)Niet overdreven,tot 1m40 ofzo??
Ik spring af en toe nog met hem(40-80cm),maar niet veel meer maar dit kan ik natuurlijk gaan opbouwen.Kan ik dus dit met hem trainen zodat hij over enkele maanden(2 ofzo)1m40 ofzo kan springen??
OF zeggen jullie nee?Beter aan instructrice vragen omdat zij daar meer antwoord kan opgeven?
Ik train overigens wel op het door de achterpoten zakken hoor
Maar het is omdat ik meer voor het springen ben aangelegt.
2)Rij ik te weinig?Ik rij tegenwoordig maar 1/2 keer per week
Vinden jullie dat weinig aangezien hij vroeger haast elke dag werd bereden?
Ok,hij gaat wel elke dag op paddock,maar ik voel me schuldig hierom
Maar de laatste tijd heb ik superweinig tijd of het komt er niet van
) maar als ze dan weer een keer springt, laat ik haar echt niet ineens over 1,40 gaan! (kan ze wel) Zoiets moet je goed opbouwen. Helemaal met een paard met medische achtergrond. Kan me niet voorstellen dat dat goed is voor zijn achterbenen... 
vraag ik SERIEUS om een mening,gaat dat niet