Als een hond bijv. 7 jaar is moet je dat vermenigvuldigen met 7 en dan weet je de leeftijd van een hond in mensen jaren. Hoe zit dit bij paarden? Heb je bij paarden ook een vermenigvuldigingsfactor?
Ik heb gehoord dat het maal 4 is... Weet het natuurlijk niet zeker hé Wij hebben op de manege ook zo eens een discussie gehad en toen bleek dat je de leeftijd maal 4 moest doen Daar zit dan wel een heel verschil op als je het bv x3 doet
Maal 4?? Doe normaal joh dan is een pony van 30 120? Pony's van 30 zijn niet echt zeldzaam, mensen van boven de 100 vinden valt al niet erg mee. Vergelijk maar: op de meeste manege's is een paardje rond de 30 de oudste, in de meeste bejaardentehuizen is de oudste een jaar of 100.
3 komt dus beter in de buurt lijkt me. Dan is de mijne 39.
3 lijkt me, komt beter in de buurt ja. Daarnaast heb ik ook gehoord dat het pas vanaf een bepaalde leeftijd geld. Want als een pony 3 is, en pas begin met leren, dan is een kind al 9, en is dus al 5 jaar bezig . Volgens mij geld het pas vanaf het 5 jaar of zo.
Annelie is nu (nog) zo'n beetje 11 jaar dan. Ze wordt in mei 4 (dus 12 jaar) Kan wel kloppen want mevrouw begint al aardig in de puberteit te komen. Hi hi... Hormonen....
Dat verklaart een hoop..... Gamier is in de penopauze!!!!!!!!!! hij is nu bijna 39 (3x12)........ is de leeftijd waarop onze mensen mannen ook vreemd gaan doen!