Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
egnie schreef:Wat vervelend. Je eerste eigen paard en dan overkomt je dit. Ik zal als de centen het toelaten, het paardje wegbrengen. Ik bedoel daarmee naar een goede stal waar zij haar goed zadelmak maken. Ik zal hier zeker niet verder mee gaan. Misschien is het wel even goed voor haar om op "vreemd" terrein te komen. Als je dit gaat doen, zal ik er tevens bijbragen of jij daar ook op haar mag rijden, wanneer zij er klaar voor is. Zal ook zeker ff terug gaan naar de verkoper om de waarheid te achterhalen. In ieder geval heel veel succes. Er zullen vast wel andere mogelijkheden zijn, maar dit is denk ik wat ik zal hebben gedaan.
Georgette schreef:egnie schreef:Wat vervelend. Je eerste eigen paard en dan overkomt je dit. Ik zal als de centen het toelaten, het paardje wegbrengen. Ik bedoel daarmee naar een goede stal waar zij haar goed zadelmak maken. Ik zal hier zeker niet verder mee gaan. Misschien is het wel even goed voor haar om op "vreemd" terrein te komen. Als je dit gaat doen, zal ik er tevens bijbragen of jij daar ook op haar mag rijden, wanneer zij er klaar voor is. Zal ook zeker ff terug gaan naar de verkoper om de waarheid te achterhalen. In ieder geval heel veel succes. Er zullen vast wel andere mogelijkheden zijn, maar dit is denk ik wat ik zal hebben gedaan.
Dit zal ik dus ook doen. Als je hier mee doorgaat, word het denk ik alleen maar erger en gebeuren er straks misschien wel de grootste ongelukken. In ieder geval heel veel succes ermee!
Waarom gaat je instructrice er niet even een paar keer op
Citaat:Als je niet het geld hebt van een trainingsstal en wel de tijd en het geduld, zou ik het eerst zelf aanpakken.

luxje schreef:wat leuk voor je dat je een eigen paard hebt en wat vervelend voor je dat het misging.
het is al eerder geschreven en ik ben ook van mening dat je paard al best licht aangereden kon zijn, maar inmiddels een tijdje niks gedaan + verandering van omgeving.....
je hebt al geschreven dat je een tijdje rustig aan wil doen, maar mss kun je nu beter doorzetten. gewoon elke dag erop, het is maar voor een paar minuutjes dus dat kan ze makkelijk hebben en als de mogelijkheid er is, doe het in een binnenbak. er is dan niet zoveel te kijken en ze kan nergens naartoe.
als je haar elke dag eerst even longeert en dan een minuut of tien rijdt, is ze er zo door, succes
Linda_Bien schreef:luxje schreef:wat leuk voor je dat je een eigen paard hebt en wat vervelend voor je dat het misging.
het is al eerder geschreven en ik ben ook van mening dat je paard al best licht aangereden kon zijn, maar inmiddels een tijdje niks gedaan + verandering van omgeving.....
je hebt al geschreven dat je een tijdje rustig aan wil doen, maar mss kun je nu beter doorzetten. gewoon elke dag erop, het is maar voor een paar minuutjes dus dat kan ze makkelijk hebben en als de mogelijkheid er is, doe het in een binnenbak. er is dan niet zoveel te kijken en ze kan nergens naartoe.
als je haar elke dag eerst even longeert en dan een minuut of tien rijdt, is ze er zo door, succes
Ja we hebben de verkoper ook al gebeld, en die zegt dat er al wel iemand op gezeten heeft, dus waarschijnlijk was er gewoon een tijdje niks mee gedaan, of is het gewoon de verandering van omgeving.
Over het doorzetten weet ik het niet, want het probleem is dat het niet een paar minuutjes is, want ze wil gewoon niet stoppen, zelfs niet als ze gewoon doodop is![]()
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie