Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jockey_my schreef:Op de renstal met norton hoofdstellen.
Voor de fjord heeft een vriendin van mij een hoofdstel wara ik het merk neit van weet (gekombineerde neusriem) en dan zwart onderlegt.
Ik zelf heb een donkerbruin hoofdstel (merk weet ik niet) met donkerbruin onderlegt en ik rijdt znder neusriem dus alleen met bit.

Vind de gekleurde hoofdstellen allemaal zo leuk
piaffe Ruitersport schreef:
Norton peesbeschermers (UKpezenenstrijken)
Een schitterende peesbeschermer met dubbele klittenbandsluiting.
Van het bekende franse merk Northon.

)
):
germie schreef:Mijn hoofdstel staat ook op die site (had ik toch gelijk, en niet die verkoopster, neusriem moet bij dit hoofdstel toch onder kopstuk door, verkoopster beweerde dat deze er over moest, maar dat vond ik raar staan):
Bridon NORTON à découpe
Bridon en cuir de buffle avec muserolle combinée et frontal bombés et doublés ton sur ton. Le haut de la tétière également doublé ton sur ton est orné d'une découpe originale. La bouclerie façon lyre est en laiton massif et les rênes en caoutchouc avec mains brunes. Coloris noisette.
figora schreef:
Zei een verkoopster echt dat hij er over heen moest??? jeee
figora schreef:Ik denk niet dat Thorowgood iets met Norton te maken heeft... tenminste denk ik, zou best kunnen hoor... maar bij mijn weten zit Thorowgood in Engeland, en Norton, Ukal in Frankrijk.
Maar iedereen bedankt voor de tips, ik ben hier een stuk mee opgeschoten!!
Merens schreef:figora schreef:Ik denk niet dat Thorowgood iets met Norton te maken heeft... tenminste denk ik, zou best kunnen hoor... maar bij mijn weten zit Thorowgood in Engeland, en Norton, Ukal in Frankrijk.
Maar iedereen bedankt voor de tips, ik ben hier een stuk mee opgeschoten!!
Klopt wel zover ik weet. De kunststof zadels zijn ontworpen door Thorowgood. Kreeg ik te horen toen ik de norton zadels gepast heb, ja of laten doen eigenlijk door een ruitersportzaak.
Ze lijken er ook wel op eigenlijk