Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beterschap iig 
Dus ook niet rijden, longeren of wandelen aan de hand? fancylover schreef:onzin! je paardje kan makkelijk de hele dag op stal staan! marco staat ook wel eens 2 dagen achter elkaar op stal als ik gewoon echt geen tijd heb (school, huiswerk enz) ja de dag erna is hij wel fris maar verder niets aan de hand hoor! dus het is helemaal niet zo ramp om hem op stal te laten staan!
Ineke2 schreef:fancylover schreef:onzin! je paardje kan makkelijk de hele dag op stal staan! marco staat ook wel eens 2 dagen achter elkaar op stal als ik gewoon echt geen tijd heb (school, huiswerk enz) ja de dag erna is hij wel fris maar verder niets aan de hand hoor! dus het is helemaal niet zo ramp om hem op stal te laten staan!
Nouja makkelijk...als je er over nadenkt blijven paarden bewegingsdieren die er niet voor gemaakt zijn op stal te staan.
Een heel enkele keer als het echt niet anders kan zoals bij de TS, is heel wat anders dan als je dit regelmatig voor laat komen.
Als je door je school/huiswerk geen tijd hebt om je paard te rijden ofzo, dan kun je toch altijd wel iemand regelen die je paard losgooid of er mee wandeld?
tenzij je paard in een kleine box of stand staat ja dat is wat anders maar die van mij heeft gewoon een best grote stal (niet super groot ofzo).Ineke2 schreef:Ze gaan er niet dood van, maar ik zou het niet regelmatig doen.
En Gast9373: je paarden binnenlaten omdat ze ontwormd zijnDus ook niet rijden, longeren of wandelen aan de hand?
Cinnepin schreef:Nou mijn paarden staan zowiezo elke dag op het land en als ze ontwormt worden laat ik ze dus binnen..heb wel gereden

voel me al weer wat beter beautylover schreef:mijn pony staat soms wel langer dan een dag binnen hoor
wij hebben toch ook geen zin om elke keer uit ons huis te gaan...ofwel soms
Ineke2 schreef:beautylover schreef:mijn pony staat soms wel langer dan een dag binnen hoor
Rare vergelijking...ten eerste zal een paard nooit ervoor kiezen om een hele dag binnen te blijven, ten 2de heeft hij geen keuze en is afhankelijk van ons.

beautylover schreef:mijn pony staat soms wel langer dan een dag binnen hoor

beautylover schreef:mijn pony staat soms wel langer dan een dag binnen hoor
ff solarium daarna en klaar is klaartje.. maargoed... afgezien van of het eerlijk is tegenover het paard e.d medisch gezien kan het best wel een keertje.
die is helemaal happy met zijn box en verveeld zich echt nooit. hij wordt er ook niet drukker van.. hijw as op zondags niet anders gewend toen hij nog van de manege was.
merel kan je niet laten staan, dan heb je eenklein tijdbommetje, die alleen maar drukker wordt(met name met voedertijd) die schopt de hele stal door
maar ja, als die niet werkt is het ook een draakje 
Ik kan er niet tegen het idee dat ze de hele dag binnen staan zonder eruit te komen.