Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij doet het zelfs na het rijden als ik hem in de trailer heb gezet!!!
Staat de trailer helemaal vol!

Ophelia schreef:Wij hebben vroeger een pony gehad en dat was een schimmel. Omdat ze nogal snel vies werd, had m'n vader haar geleerd om te plassen in een emmer (ja ècht waar, absoluut geen fabel!) Mijn vader hield de emmer vast en Hilly deed haar behoefte. Lijkt heel leuk en makkelijk, maar dat was het eigenlijk niet. Ze wilde nl niet meer plassen zonder emmer, dus er moest altijd iemand aanwezig zijn om haar te "helpen". Om die reden is het haar ook weer afgeleerd, omdat ze soms en dan vooral 's nachts, haar plas veel te lang ophield...
natuurlijk..........zuchtCitaat:Als een kennis van me opmerkt dat één van zijn paarden moet plassen, begint hij een bepaald deuntje te fluiten. Beestje zet zich in positie en...
juno1 schreef:Waar kan iemand zich toch druk om maken.
Wanneer mag een dier een dier zijn en in dit geval een paard zelf bepalen wanneer die moet pissen en mesten.
Ooit gedacht dat een paard een keuze maakte vanwege de ondergrond waar die staat ?
Hij houd niet van spetteren dus liever op een strobed plassen dan op een harde ondergrond.
juno1 schreef:Dat hij na het poetsen op stal gaat plassen of na een wedstrijd in de trailer gebeurd door ontspanning, de druk is met recht van de ketel.
Dus je geeft hier geen commando die het paard opvolgd, hij moest gewoon nodig
griebels schreef:Ik zou willen dat ik het de paardjes aan kon leren, alleen ik zie ze nooit plassen. Miss dat ze zich schamen