Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Kijk dus gewoon goed naar je paard, ribben moet je kunnen voelen maar niet zien.
) krijgt een kwart schep PAVO 2. En ook niet iedere dag. Alleen als hij gewerkt heeft(of als ik hem verwen). Anders word hij redelijk snel iets te dun. Hij is nu goed maar d'r moet niet echt wat van af. Hij is een tijdje dun geweest. Toen stond hij vol op het land en kreeg ook bix als hij gewerkt had. Toen was hij ook wel pittig in de weer als Tammy hengstig was hoor. Hij droop af en toe van het zweet als ik op stal kwam(ja, dat heb je met een hengst, he)! 
Toch is ze tonnetje rond en glimt je tegemoet. Een vitaminetekort vermoed ik echt niet.

Mieke schreef:
Equiral is superspul waar je inderdaad heel weinig van hoeft te geven, helaas voeren ze dat niet bij ons op stal.
Doe mij maar Equiral als ik het voor het zeggen zou hebben....
, maar ik heb toen ik daar kwam staan afgesproken dat ik mijn eigen voer mocht geven
. Dus ik koop zelf Equiral Stud en Equiral Structuurmix, is idd superspul! Daar hoef ik maar weinig van te geven in tegenstelling tot Pavo 1 en 2. Daarvan kreeg ze bij de vorige eigenaar 4(!) kg per dag + maismeel
, en steeds koliek als de voertijd iets anders was. Sinds ik Equiral voer heeft ze een goede conditie, glanzende vacht, goede mest en geen koliek meer gehad.