Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kyra schreef:heb je de veearts er niet bij gehad dan?
Ik heb dit ook een keer gehad, ook hele dikke benen en oplopende mok. Van de veearts kreeg ik toen een middeltje wat erg goed werkte, hydrocotiderm heette het geloof ik. Maarr, elke mok is anders. In zo'n stadium zou ik zeker de veearts er naar laten kijken.
Het hoeft trouwens niet chronisch te zijn. Ik weet niet hoe lang je er al mee bezig bent?
sorry zie net staan, 2 maand. Dan hoeft het echt nog niet chronisch te zijn
Kyra schreef:heb je de veearts er niet bij gehad dan?
Van de veearts kreeg ik toen een middeltje wat erg goed werkte, hydrocotiderm
sorry zie net staan, 2 maand. Dan hoeft het echt nog niet chronisch te zijn
moyra schreef:die mok cure duurd ook een poosje voordat het gaat werken
ACSM schreef:Mijn haflinger heeft ruim handerhalf jaar last van mok gehad (sinds ik hem heb) en daarvoor uiteraard ook, maar durf niet te zeggen hoelang. Het zat helemaal in zijn sok en het waren echt flinke plekken! Had van alles al geprobeerd maar het werd pas echt beter na het smeren van sudocreme. Te krijgen bij het kruidvat. Dit kreeg ik als tip van de DA. Het hiepl echt bij mij. Ik kan nu wel zeggen dat hij er geen las van heeft. Wel moet ik het in de gaten houden..... Hij blijft erg gevoelig voor mok.
ellepel schreef:je kunt ook proberen om een zalf te krijgen voor mensen met schimmel infecties.
je hebt o.a. daktarin geloof ik.
ik heb dat eens geprobeerd bij een paard, waar hydro ook niet werkte.
bij hem trok t toen wel weg, omdat de bacterie aangepakt werd...