zinds een klein poosje staan er 2 paarden bij mij aan het einde van de staat in een weiland. in het weiland staat verder geen huisje of iets waar ze kunnen schuilen. in het weiland staat verder geen gras (noujah het is heel kort, vind het echt knap als die daar gras kunnen eten) verder staan er 2 emmers met (nu dan bevroren) water waar ze de hele dag mee moeten doen. savonds komen er mensen na de paarden toe en (heel toevallig) liep ik langs om te kijken wat ze te eten kregen.... nou allebei 1 plak hooi!!!! die paarden worden zo dun. ze zien er verder ook heel verwaarloosd uit.
ik kon het niet meer aanzien en belde de dierenberscherming op of ze daar eens wilde gaan kijken... en weetje wat dat mens aan de telefoon zei...: zolang er nog geen doden zijn gevallen kunnen wij er niks aan doen!! nou ik werd toch potje kwaad... is toch belachelijk!!!
ik heb dat mens eerst eens een potje uitgescholden en toen dr hoorn erop geknaald! hier is de dierenbescherming toch voor dat hun er iets aan doen?? sorry hoor maar ik moest even mijn verhaal kwijt! wat vinden jullie hier van??
noujah verplaats maar!

..
gebeurt dat hier in ugchelen? Vreselijk dat de dierenbescherming geen eens uitzoekt om de eigenaren alleen al aan te spreken!
Mijne heeft het wel eens wat benauwd gehad, maar dat kwam door een ongeluk, daar is ze nu van hersteld. De DB doet het werk op verkeerde plaatsen
maar moest gewoon even me ei kwijt over dit stukje