Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stef schreef:is dit wat collendoorn was ofzo?
toen waren er ook nog grotere ponys, heb een paar hele leuke vakanties daar door gebracht
Ik was heel bij om weer thuis te zijn!
De dieren waren idd erg bang en eentje had in mijn knie gebeten
miranda1983 schreef:Ik ben van mening dat ze daar de dieren mishandelen. ik ben er zelf zwaar op tegen. wat ze daar doen. als ze nou nog stallen hadden en beter geregeld enz. en dat er goed met de pony<s om gegaan werd en dat je minstends elke dag 1 uur les moet hebben enz. was het al een stuk beter. maar ben zo ie zo tegen op dat soort parken.
groetjes

stef schreef:is dit wat collendoorn was ofzo?
Princess schreef:stef schreef:is dit wat collendoorn was ofzo?
is dit het oude ponypark slagharen ofzo?
en toen heb ik toch maar een shetje gekozen
.
)
0ojannekeo0 schreef:ik be ner geweest toen je binnen nog in die rijbaan kon rijden...daar konden de pony´s maar 1 kant op door een smal pad.....ik weet nog goed dat ik er toen afgebokt ben...stomme knol
Myra1 schreef:Dat de paarden bang en mager zijn is het gekste verhaal wat ik ooit heb gehoord. Dan hebben jullie dikke Billy zeker niet gezien?

Princess schreef:stef schreef:is dit wat collendoorn was ofzo?
is dit het oude ponypark slagharen ofzo?

lotjebruun schreef:hallow,
Ik ben een aantal jaren geleden, 6 jaar achter elkaar naar collendoorn geweest! Blijer kon je mij toen niet maken! Wat een super vakantie. elke ochtend een pony halen, lekker over de zandpaden rijden en 's avonds weer terug brengen, Super!
De paarden en pony's toen der tijd zagen er prima uit! Er waren toen niet alleen shetlanders maar ook veel fjorden en grotere pony's. Ze waren allemaal hartstikke lief en reden super. smorgens had je gezellig les van Hein en smiddags reed je zelf met je vriendinnen over de vele zandpaden heen. Lekker crossen enzo.
Ik had elke dag dezelfde pony, omdat ik een slotje met me huisnummer om de band van de pony had hangen. Zo heb je elke dag dezelfde leuek pony!
Ik vind het echt een super park! Als er nou nog grotere paarden waren, was ik zo weer gegaan. Ben er nu te oud voor, 20.
Pretpark slagharen ligt 5 km van Collendoorn af. Met een treintje kon je elke dag gratis naar het pretpark. Als je geen zin meer had op te rijden bracht je je pony terug en ging je met het treintje naar slagharen!
Ik heb er veel foto's van. zal ik er ook even zo snel mogelijk opzetten.

. Vind het overigens wel een raar idee, zomaar pony's 'uitlenen' aan mensen met geen/weinig goede voorkennis (qua betuiging, omgang etc.)