). Doen jullie het toch, zijn er mensen die er echt overheen zijn gekomen, kortom, tell me more. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Doen jullie het toch, zijn er mensen die er echt overheen zijn gekomen, kortom, tell me more. 

ik ging mee omdat ik niet als een angst haasje achter wou blijven.

Sonja schreef:Vroeger kon 't me niet hoog genoeg, maar nu..... Komt ook door Milena; die sprong in het begin altijd standaard drie meter te vroeg af en een meter te hoog.... Brrrrrr!
Het maffe is dat ik het op andere paarden dus totaal niet eng vind. Gek he?
Maar ik heb niet voor niks een bijrijdster voor Milena die springen helemaal te gek vindt.....
en heb ik vrij veel gesprongen tot wel 1.20 (en dat was voor mij een waanzinnige hoogte).
Nee, zo erg is het niet maar als ik de hindernissen tevoorschijn zie komen moet ik toch wel even slikken. Heb niet veel gesprongen in mijn leventje, en altijd laag. de eerste keer dat ik in de les sprong op de manege was toen we elke 2 weken gingen springen, waardoor ik dus om de week in het midden stilstond...toen een keer meegedaan, helaas had ik een overenthousiaste pony, die er zo hard overheen crosste dat ik het niet eens merkte. Op dat moment eigenlijk best gaaf, maar de volgende keer dat ik aanreed was ik dat alweer vergeten en ik kreeg ikhet even benauwd, er net zo hard langsgeraced en daarna niet meer geprobeerd.
.