Citaat:
Dus, gezien haar afstamming heeft ze een goede kans bij iemand terecht komt die voor de liefde een paardje wilt om lekker mee te kunnen troetelen. (En daar mag je blij mee zijn, hoor!!! Ipv een klein verwend nest, bij wie je pony nooit goed genoeg is)
zo iemand zoeken we ook maar waar vind je die. Ze zal zeker niet zomaar met de 1ste de beste meegaan. Ze staat al meer dan 3 jaar bij ons en hou lang ze nog blijft voor ze een goede thuis vind maakt ons echt niet uit.
Het enige dat jammer is is dat ze net erg netjes is ingereden stelingen, wijken gaat ook al aardig netjes aan de teugel lopen ed.. En dat gaat ze dan ben ik bang snel verleren. Mijn nichtje durft der dus niet te rijden en ik heb er de tijd niet voor ik heb een full-time job mijn eigen tinker die in juni gedekt word en nog veel andere huisdieren.
Citaat:
Gaan jullie nu eigenlijk voor je nichtje op zoek naar een andere pony?
Nee dat zit er niet in dit gaat ons ls de tijd daar is zo ontzettend zwaar vallen dat ze echt geen andere meer wilt. Maar ze mag altijd op mijn tinker komen rijden das een superbraaf beestje.
Ik denk niet dat het er ergens bijstond en het maakt ook niet echt uit maar mijn nichtje is 18jaar tja ikzelf ben 23 dus dan zeg je uit gewoontje nichtje maar zo jong is ze dus niet alé ik bedoel geen 12jarige ofzo