Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Siegje schreef:Kheb zelf 70E...wat idd een moeilijke omvang is met een grote cupmaat
Ziet er nog redelijk normaal uit. Die van Fila zitten goed stevig. Starbreeze schreef:Siegje schreef:Kheb zelf 70E...wat idd een moeilijke omvang is met een grote cupmaat
Ja dat heb ik dus ook, die van Fila is 70E oftewel 70DD volgens mijZiet er nog redelijk normaal uit. Die van Fila zitten goed stevig.
..
Starbreeze schreef:Zijn die shockabsorbers er ook met beugels?
Katja schreef:Ik heb geen last ervan met rijden en een heel veel grotere cupmaat dan D.
Haal zelf al mijn bh's uit Engeland (www.bravissimo.com) en heb meestal Shockabsorber maar wil ook eens een ander merk gaan proberen.
Katja schreef:Ik heb geen last ervan met rijden en een heel veel grotere cupmaat dan D.
Haal zelf al mijn bh's uit Engeland (www.bravissimo.com) en heb meestal Shockabsorber maar wil ook eens een ander merk gaan proberen.
en ik maar dneken dat die van mij zoo XXL waren! ik heb een kleine D groote C
heb mijn sport bh-s van euro sport en van de divoza! die ik van divoza heb is echt fijn! maarja ik heb er eigenlijk niet zo extreem veel last van met rijden
iris17 schreef:Katja schreef:Ik heb geen last ervan met rijden en een heel veel grotere cupmaat dan D.
Ik zit net op die site te kijken maar is het niet superduur om die te bestellen in Engeland.
En zijn er toevallig winkels waar je die kunt kopen?