Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar t rijden ging allemaal prima. ik heb er ook wel commentaar op gehad mja t was gwoon tof paardje en hij liep netjes als ik er op zat, dus wat mensen ook zeggen, als jij vind dat het goed gaat meot je lekker blijven zitten

Ik ben nu 1.74 m,maar toen ik op zo groot mogelijke paarden kroop was ik niet langer als 1.60m.
gesina schreef:Ik ben nu 1.74 m,maar toen ik op zo groot mogelijke paarden kroop was ik niet langer als 1.60m.
Of het er uit zag?? Kon me niks schelen.
Wat ik denk is dat er met een beetje jalouzie naar jou gekeken wordt.
Gewoon lekker op die kanjer kruipen en gaan met die banaan.(sorry voor de uitdrukking)
Niks van die opmerkingen aantrekken,het is JOU aangeboden om op dat paard te rijden en dat zouden ze niet doen als je het niet goed zou doen
Zet hem op!!!

manonnetjoe schreef:Ik dan: 1.58 op een beest van 1.75

Ik zie er dus juist groot op uit, maar het gaat inderdaad om het rijden: kun je het paard goed rijden en ben je qua karakter een goede combi? Het ziet er dan wel niet altijd al te fraai uit, maar daar moet je gewoon schijt aan hebben, om het zo maar even te verwoorden
. Zag er niet uit, maar ging super
.
.