Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denice schreef:een dag zonder paarden is een dag niet geleefd?!

mobick schreef:Sinds ik een zoon heb is de obsessie wel afgenomen. Ik zorg goed voor mijn paard, maar ik ga er niet meer 3x per dag heen.
Ik merk dat dit mij veel relaxter maakt.
Kitty1 schreef:Maar krijgen jullie nooit reakties van de omgeving? Dat het ook wel wat minder kan?
Kitty1 schreef:Maar krijgen jullie nooit reakties van de omgeving? Dat het ook wel wat minder kan?
Kitty1 schreef:ik krijg er zoveel energie van...(tenminste als ik een slechte dag heb gehad met rijden, ben ik om te schieten)..

en ze willen er ook allemaal eens een rondje op stappen, nou geen prob voor mij hoor, als ze bij mij zijn.. Maar ja, dat is ook 1 ding dat ik tegen mijn vriend heb gezegd : "Als je me ooit laat kiezen tss jouw en paarden, dan worden het paarden" en hij heeft ook zn hobby he! Maar heb wel nog een enorm groot sociaal leven, daarom ga ik gewoon in de voormiddag naar de paarden en daarna leven in de andere wereld weer!
maar kbegrijp je verhaal goed.. heb momenteel even geen eigen paard en ik draai door;.. zit heel de tijd op bokt
Kitty1 schreef:Bij mij is het zo dat ik mijn leven ook heb ingericht rondom mijn paard.