Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zitten er wel papieren bij? zo ja welke dan?

* opzetten.
)beautylover schreef:ik wil niet veel zeggen...
maar zelfs als je paard een goede afstamming heeft,wil het nog niet zeggen dat het ook een goed paard is...
en als het ophoud met stappen,draven en galloperen,heb je er mss ook niet veel aan.
ik weet niet wat je toekomstige wensen zijn? wil je op wedstrijd of dergelijke....
ik zou voor het ponytje 900 a 1000 gegeven hebben..

denice schreef:bedankt voor de reacties!
ik heb er niet veel meer informatie bijgezet he?![]()
nou de pony is springgefokt, en er zit heel veel talent in deze pony. (nu hopen dat ik het eruit krijg)
beautylover schreef:ik wil niet veel zeggen...
maar zelfs als je paard een goede afstamming heeft,wil het nog niet zeggen dat het ook een goed paard is...
en als het ophoud met stappen,draven en galloperen,heb je er mss ook niet veel aan.
ik weet niet wat je toekomstige wensen zijn? wil je op wedstrijd of dergelijke....
ponytje?
ik praat niet over een ponytje hoor. ik rijd welshjes in (a-tjes) en die woden al voor 1000 of meer verkocht...
maargoed, deze pony is dus heel erg talentvol en er zit een heleboel in....
ik ga natuurlijk wel proberen te zakken met de prijs!
nouja
maar ik zou gewoon proberen de vraagprijs naar 1500 te krijgen

beautylover schreef:ik wil niet veel zeggen...