Wat ik van ze verwacht is verschillend bij verschillende leeftijd.
In algemeen:
Verantwoordelijkheidsgevoel!!! Dat ze het beste voor hebben met mijn pony, dus rekening houden met wat hij wel of niet aan kan. Dat ze zijn gezondheid in de gaten houden, en wondjes, mok, jeuk en andere zaken dus gezien en behandeld worden.
Bij twijfel contact opnemen! En dat ze er plezier in heeft mijn pony te verzorgen en dit ook laat blijken (anders ga ik twijfelen
)
Qua aandacht/beweging: dat ze mijn pony regelmatig lichte beweging geven, dus niet uitputten/overvragen! wandelend, rijdend, of longerend als de bak stevig genoeg is. Bij slecht weer is een lekkere poets/massage beurt voldoende.
(vrijheid is afhankelijk van hoe ze het paard aankunnen en hoe goed ze in de gaten hebben wat hij wel of niet aankan en daar ook rekening mee houden)
qua kosten
Ik vraag dat ze bereidt zijn regelmatig op eigen kosten te lessen bij mijn instructrice. 1x per 1 of 2 maand is al genoeg. (dure instructrice
)
Verder waardeer ik het als ze af en toe wat lekkers/leuks meenemen voor de pony.
Qua werk:
Ik verwacht dat ze de dingen doen die ik ook moet doen...
Dus stal+ poetsplaats netjes houden (staat er alleen in om gepoetst en gevoerd te worden, verder dag en nacht op de wei)
Voeren, insmeren tegen eczeem/mok, wandelen evt. afspuiten als hij dik been heeft. Af en toe de kast en spullen schoonmaken/opruimen, enz.
Qua afspraken:
Ik verwacht dat ze zich houdt aan de gemaakte afspraken over beweging, verzorging, de dagen die ze komt, optijd afbellen als je niet kunt. Zo snel mogelijk afbellen als je ziek bent. Indien mogelijk invallen als ik ziek ben.
Een beetje flexibiliteit in dagen zou wel fijn zijn, dat ben ik ook zo veel mogelijk.
Enthousiasme, en voorstellen om samen iets te ondernemen worden ook gewaardeerd. Openheid en eerlijkheid en durven vragen om dingen (ergens heen op buitenrit, onderling wedstrijdje, les etc.) die je leuk lijken om te doen samen met de pony (en mij) en hulp bij wedstrijden met de andere paarden is ook altijd welkom 
Vragen staat vrij!!!