Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! zeker de laatste tijd is het serieus verbeterd. en idd, naar de winkel gaan doe ik ook nog wel eens (vooral dan met prachtig gestreepte sokken over mijn rijbroek
)

Of je moet een waxjassen en modderlaarzen fettish hebben
het is functioneel, meer niet
Mijn paard zal het ook weinig interesseren denk ik zo...
) Mijn vriend vind mijn rijkleding iig absoluut niet charmant, dat heeft hij al vaker als eens gezegd. Natascha schreef:Mijn rijkleding is niet bepaald sexy te noemen. Zeker niet in de winterOf je moet een waxjassen en modderlaarzen fettish hebben
. Ik bedoel, net 3 posts geplaatst en dan met zo'n binnenkomer...
? Toen ik nog "engels" reed voelde ik me nooit helemaal op mijn gemak met zo'n strakke rijbroek ... Sinds ik western rijd is dat een stuk beter; met spijkerbroek, cowboylaarzen en jack ben ik een stuk stoerder. Ik weet niet of het sexy is, maar als je opgewonden raakt van paardenlucht ...
.
nee voel me er wel goed in maar niet sexy, wedstrijdkleding vind ik wel echt te gek... altijd heel chique met rijrok en hoedje
maar ja... da komt ook ni elke dag voor
mijn vriend vind rijbroeken in een woord VERSCHRIKKELIJK, ik denk dat hij er een trauma aan heeft overgehouden
hij kent veel hele dikke mensen die paardrijden... no offence op iemand... maar voor een jongen die paarden veel mooier vindt lopen NIET aan de teugel en met de achterhand eronder.. begrijp ik hem wel
haha
! PriscaZ schreef:Mannen in rijkleding vind ik ook niet sexy...
(moet het niet zo'n lelijke superstrakke rijbroek zijn, maar een beetje los zitten)
Is hij dan de enige? iwayalover schreef:Een ex vriend van me vond rijkleding wel sexy staanIs hij dan de enige?
haha.. iwayalover schreef:Ach ja het is maar wat je sexy vind![]()
Ik voel me iig niet belachelijk in mijn rijkleding. Ik heb er dan ook geen problemen mee om in mijn rijkleding even boodschappen te moeten doen.
Een ex vriend van me vond rijkleding wel sexy staanIs hij dan de enige?

iwayalover schreef:Een ex vriend van me vond rijkleding wel sexy staanIs hij dan de enige?
. Maar voor mannen met een laarzenfetish valt er heel wat meer te beleven, denk ik zo
.
WormBoy schreef:Wat mij als man betreft, met strakke rijbroeken is het net als met leggings: het is alleen sexy bij een vrouw als ze een verdomd mooi figuur heeft![]()

)