Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb zins kort ook een 'bijrijder" een meisje van 13 jaar, zij heeft een 2 bijna 3 jarig paard waar ze nog niet op kan rijden, vandaar dat zij royena mooi kan doen als ik niet zo veel tijd heb.
verder rijd ze gewoon dressuur en mag ook springen (moet ze wel even doorgeven) en voor de rest gewoon poesten en opzadelen, de rest word namelijk al gedaan, royena staat in voledig pension.
(sta op een stal waar iedereen alles lekker zelf kan doen).
is, dan zou ik wel een vergoeding verwachten. DIt weet ze ook!
)
)
) Ik ga er wel vanuit dat ze ook komt als Prisca ziek is en er bijv. mee gestapt moet worden. Zij vindt dat ook normaal. Ze heeft er tenslotte ook een band mee.

Waterkippie schreef:Afpraken over een cap e.d heb ik niet, ze is ouder dan 18 en vind het haar eigen verantwoordelijkheid.
Verder wilde ik perse iemand die ouder was dan 18. Ik ben zelf 28 en ik zou moeite hebben met een jong grietje op mijn "wilde hengst"
(ze woont ver weg, maar gaat in Drachten naar school en is hier vaak).

K@rin schreef:Duidelijk is wel dat alles draait om elkaar respecteren en vertrouwen. Het moet klikken. De agenda/het schrift vind ik een goede tip.
Zou alleen nog graag wat meer horen over verzekering/aansprakelijkheid. Als ik het goed begrijp ben ik dus verantwoordelijk met mijn WA verzekering (waar huisdieren zoals paarden onder vallen) voor alles wat de bijrijders op/naast mijn paard overkomt? Dus als zij zonder cap gaat rijden, en er geberut iets, dan was het mijn verantwoordelijkheid dat ze haar cap niet op had? Als zij met mijn paard een deukje in een geparkeerde auto rijdt, dan valt dat onder mijn WA verzekering (als zijnde mijn huisdier veroorzaakt schade) en niet onder die van haar?