Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) zat die 5,50 euro er dus gewoon niet bij!
Kon ik daar ook weer achteraan gaan bellen....
) altijd weer goed. Ik vind dit -als negatief punt- niet opwegen tegen de &*()$^service van Divoza (waar ik overigens ook nog regelmatig kom hoor, rijbroeken en jassen durf ik bv niet over internet te bestellen). Dus als ik eens een halster oid nodig heb (wat is nodig hebben?
) dan zal ik eerst even bij Piaffe gaan kijken (en duidelijk aangeven WELKE MAAT EN KLEUR
ik wil) en dan pas bij Divoza. Amulet schreef:Goede ervaringen. Er wordt niet altijd het goede product opgestuurd (verkeerde kleur deken, verkeerde maat dekje) niet netjes, maar uiteindelijk komt het (net als in sprookjes) altijd weer goed. Ik vind dit -als negatief punt- niet opwegen tegen de &*()$^service van Divoza (waar ik overigens ook nog regelmatig kom hoor, rijbroeken en jassen durf ik bv niet over internet te bestellen). Dus als ik eens een halster oid nodig heb (wat is nodig hebben?
) dan zal ik eerst even bij Piaffe gaan kijken (en duidelijk aangeven WELKE MAAT EN KLEUR
![]()
ik wil) en dan pas bij Divoza.
dat ik dan bij jou een halstertje kom bestellen, denk dat die maple red mijn peerdje wel erg mooi staat. Maar na een bezoekje aan divoza (jàwel) vanmiddag zijn de centjes eerst weer op
Amulet schreef:Haha Figora, dat heb ik aaaaaaallang gedaan. Volgens mij is er geen enkele webwinkel waar ik nog niet geweest ben. Misschien wanneer ik over 5 jaar weer eens een halster nodig hebdat ik dan bij jou een halstertje kom bestellen, denk dat die maple red mijn peerdje wel erg mooi staat. Maar na een bezoekje aan divoza (jàwel) vanmiddag zijn de centjes eerst weer op

).
Het is nu alleen nog even wachten op mn halster en boek. De winkel zelf vind ik erg mooi en overzichtelijk, dat helpt wel enorm. En er zijn ook veel producten zodat je niet bij tien verschillende onlineshops wat hoeft te bestellen totdat je je setje compleet hebt. Dat vind ik ook een groot pluspunt!