Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

carola schreef:Waarom koop je niet een geheel ander paard? Beide paarden voldoen niet aan 100% van je wensen zo te horen.
Lisjuh87 schreef:En ja elk paard kan ziek worden of wat....dus wat is risico? Bij elk paard heb je dat....sorry maar zou je dan wel een paard kopen? Misschien als ze beter is kun je haar in de verzekering zetten?
Renske20 schreef:carola schreef:Waarom koop je niet een geheel ander paard? Beide paarden voldoen niet aan 100% van je wensen zo te horen.
dit was idd ook mijn 1e gedachte toen ik je berichtje had gelezen....
een paard kopen is niet nix, koop er dan eentje die 100% aan je eisen voldoet!
mariska32 schreef:of een garantie van b.v. een half jaar op die longen he.
Renske20 schreef:carola schreef:Waarom koop je niet een geheel ander paard? Beide paarden voldoen niet aan 100% van je wensen zo te horen.
dit was idd ook mijn 1e gedachte toen ik je berichtje had gelezen....
een paard kopen is niet nix, koop er dan eentje die 100% aan je eisen voldoet!
Citaat:ik snap jullie reactie van een heel ander paard.. maar dit is ook een gevoelskwestie, ik ben zo gehecht aan hun, en als ik er een koop, ook het liefts een van die. ik heb een paar maanden geleden, voor de eigenaar overleed, een beetje ruzie met hem gehad, toen mocht ik ook niet meer komen, 8 jaar daar iedere dag de volledige verzorging van hun en dan opeens niet meer, dat was een grote klap, ik heb ze heeeel erg gemist, dat heb ik toen wel gemerkt, dat ik dat geen tweede keer wil...
CCCCorine schreef:Ik zou ze allebei laten staan en op zoek gaan naar een ander paard/pony. Deze twee voldoen allebei niet aan je 'eisen' en er zijn genoeg paarden en pony's te koop die beter bij je zouden passen.
carola schreef:Waarom koop je niet een geheel ander paard? Beide paarden voldoen niet aan 100% van je wensen zo te horen.