Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Verder heb je tegenwoordig van die caps die je kunt verstellen, op de achterkant zit dan een grote knop. Die caps vind ik zelf erg fijn zitten. Miko schreef:Ik vind het zelf erg prettig als een cap ventilatiegaten heeft (tegen een erg zweethoofd). Verder heb je tegenwoordig van die caps die je kunt verstellen, op de achterkant zit dan een grote knop. Die caps vind ik zelf erg fijn zitten.
laukjefreak schreef:die heb ik!
ik heb de Casco Youngster.
ik vind het een erg fijne cap je kunt hem in zowel blauw als zwart krijgen, ik heb ze alle twee.
groetje my puiloog schreef:waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder cap![]()
groetje my
puiloog schreef:waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder capgroetje my
puiloog schreef:waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder capgroetje my
Pebblesje schreef:vind ik niet....een cap beschermd je hoofd wel degelijk, net een verschil tussen een kapotte schedel of cap...
Breitling schreef:ik heb een irh. Heb er geen foto van maar hij is exact het zelfde als de gpa met de zwarte streep alleen staat er bij mij irh op ipv gpa kost 135 euro, kost wat maar heb je ook wat
Dressage19 schreef:puiloog schreef:waarom dragen jullie caps met een cap sta je alleen maar verschud h00r ...... maar jah dat is myn mening als je valt en je hebt pyn in je of op je hoofd heb je dat togg .... met of zonder capgroetje my
Echt weer zo'n antwoord van een dom pennykind.. je ziet het al aan de taal waarin ze typt.. maarja ik ga er verder niet op reageren want dat is het nieteens waard..
maar reageer maar niet op wat ze zegt, spreekt voor zich denk ik
bakstertje schreef:dat vindt ik dus het domste dat ik gehoord heb.. dat je met cap voor schut loopt.. miss is dat wel zo (ziet er niet schitterend uit) maar loop liever uurtje voor schut, dan dat ik nooit meer kan lopen of paardrijden..
maar even on-topic.. ik heb zo'n casco cap met draaiknop, maar ik vindt hem niet super, bij mij is die draaiknop al meteen kapot gegaan.. had geen bonnetje meer... en als we springen vliegt die naar achter terwijl die hard stikke strak zit..
Luckey schreef:ik heb dus een casco gehad wat een rotdingen zeg! Zodra je wat harder gaat dan de normale 3 gangen lag hij scheef of achter in mijn nek! Zelfs dat kinbandje is een aantal keer losgegeaan bij mij,,
wat een rotding was dat zeg!
Heb nu een CSO van sinterklaas gekregen