Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gunufje schreef:Ik rij met cap en bodyprotector
Gewoon omdat het het veiligste is, paarden blijven toch dieren waarbij je niet in hun hoofd kunt kijken..
Mariek87 schreef:Het is wel veilig natuurlijk, maarja ik kan ook van me fiets aflazeren en daar zit ik ook niet met weet ik het wat allemaal voor berscherming op.
Anouar15 schreef:Mariek87 schreef:Het is wel veilig natuurlijk, maarja ik kan ook van me fiets aflazeren en daar zit ik ook niet met weet ik het wat allemaal voor berscherming op.
Maar een fiets is geen levend wezen en een fiets kan geen onverwachtse dingen doen zoals schrikken of struikelen. En er zijn ook helmen voor op de fiets hoor
JaimieD schreef:ik heb een keer met een BP gereden, ik vind dat je houding er rechter van wordt.
...... ben benieuwd of meer mensen dat zo ervaren. patos schreef:Anouar15 schreef:Maar een fiets is geen levend wezen en een fiets kan geen onverwachtse dingen doen zoals schrikken of struikelen. En er zijn ook helmen voor op de fiets hoor
In het verkeer ben je ook van verschillende factoren afhankelijk hoor, zo herrinner ik me een verhaal van een jongen die door een auto met zijn fiets onderuit gereden werd en vervolgens reed er een vrachtwagen over zijn hoofd. Dan knetter ik toch liever zonder helm van mijn paard. Na ruim vier jaar hetzelfde paard kan ik toch behoorlijk goed aanvoelen wat voor stemming ze heeft, ik zoek het gevaar echt niet op.
Sosha schreef:JaimieD schreef:ik heb een keer met een BP gereden, ik vind dat je houding er rechter van wordt.
Als dat echt zo is...... ga ik er zo snel mogelijk een aanschaffen...... ben benieuwd of meer mensen dat zo ervaren.
Gunufje schreef:Ik rij met cap en bodyprotector
Gewoon omdat het het veiligste is, paarden blijven toch dieren waarbij je niet in hun hoofd kunt kijken..

.