Zijn er verschillende soorten brandmerken bij de NRPS?
En heeft jou NRPS-er ook een brandmerk..?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Het is ook haast niet te zien eigenlijk. 
MissDonna schreef:Je heb ook nog een brand merk van het hulpstamboek.
Bij het hulpstamboek zie je een H eronder staan, en bij het 'echte' stamboek staat er NRPS onder..
Bij dit brandmerk zie je geen H eronder, maar ook geen NRPS.. ?
GvdT schreef:MissDonna schreef:Je heb ook nog een brand merk van het hulpstamboek.
Bij het hulpstamboek zie je een H eronder staan, en bij het 'echte' stamboek staat er NRPS onder..
Dat van die H zou ik niet weten.
Mijn pony is te keuren geweest en dus ook gebrandmerkt. Ik weet alleen 100% zeker dat er geen NRPS onderstaat.
Ik heb het bij hem nog nooit gezien in de 10 jaar dat hij zijn brandmerk heeft en ik ben er zelfs bij geweest dat ie gebrandmerkt was
MissDonna schreef:Je heb ook nog een brand merk van het hulpstamboek.
.
Zij is nu 14 en ging idd altijd naar keuringen e.d . Zofy schreef:MissDonna schreef:Je heb ook nog een brand merk van het hulpstamboek.
KLopt idd dat er bij het hulpstamboek een H onder staat. Bij 'echte' is het alleen het molentje, dus geen NRPS eronder.
Mijn pony is al wat ouder en heeft ook een brandmerk (de 'echte'). M'n vorige pony stond ingeschreven bij het hulpstamboek en heeft een molentje met een H eronder (wel in cirkeltje) die pony is inmiddels al 20.