Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tja, ik antwoord dan altijd maar iets zoals: Wennemars heeft ook een coach langs de kant staan, of Anky heeft ook nog steeds les....
Topsporters die trainen ook door en hebben ook nog steeds gewoon les, ookal behoren ze tot de allerbeste!
Als ik gewoon was door gehobbelt zonder les had ik nog steeds als een zoutzakken kangaroe op mn pony gezeten! ZO nou dan wil ik die mensen wel eens zien die maar een half jaartje les habben gehad kun je lachen!
"
Ilindra schreef:Gewoon het woord les vervangen door het woord training of het woord paardrijden en je hebt nergens last van
) Gelukkig maar, want er moet nog veel verbeterd worden. Heb les van een bokker, ik kan heus wel rijden, maar je hebt altijd nog wel dingen die beter kunnen enzo. Heb er eigenlijk nooit zo'n last van, dat mensen dat soort dingen zeggen.
Na 25 jaar had ik de euvele moed om weer op een paard te kruipen.
dus zolang ze niet begrijpen dat vervolgopleidingen (lees lessen)nodig zijn moeten wij dat er nog steeds zachtjes intikken.