Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anouar15 schreef:Jammer dat ze niet echt tweedehands te vinden zijn. Ze zijn zo duur.

En als ik dan toch een hoop geld uit moet geven... Anouar15 schreef:Ik ben vandaag even wezen kijken naar die dingen, maar die ruitersportzaak waar ik was had alleen het nieuwe model, en die vind ik echt super lelijk, er kan niet eens een beugelblok in. Dus hoop dat ze ergens anders het oude model nog verkopen.

Anouar15 schreef:Maar het oog wil ook wat...
En dit het nieuwe:
En bij die nieuwe die ik had gezien, zat de "koker" niet op de beugel maar tussen die boog zechmaar. Beetje moeilijk uitleggen
Fredt schreef:
Dat is niet het nieuwe model hoor![]()
Bij het nieuwe model zit de ijzeren koker aan de beugel vast en kan je alleen de bovenkant draaien.
Anouar15 schreef:Fredt schreef:
Dat is niet het nieuwe model hoor![]()
Bij het nieuwe model zit de ijzeren koker aan de beugel vast en kan je alleen de bovenkant draaien.
Oh, sorry. Maar ik dacht dat dat het nieuwe was omdat die ook geen rubberen beugelblokken hadden. Die ik had gezien was wel zonder zo'n draaiende koker.
naam schreef:Nou zo verschrikkelijk vind ik t er niet uit zien....
Maar hoe werken die nou precies??
Ze draaien EN absorberen schokken???
) je makkelijker op kan stappen, de beugelriemen minder snel slijten en het bevorderd de veiligheid.