en eh daarnaast.. lag er nog 1! dus ik had t ffies mee naar binnen genomen en dacht dat 1 kies in een stuk steen zat dus die eruit getrokke maar achteraf lijkt dat wel een stuk kaak.. 
Naja toen vond ik het wel raar..2 kiezen op 1 plek.. dus maar ffies terug en nog een keer kijken, zag niks, omgekeerd, en ah bah! daar lag een stuk kaak (?)/bot met een hele rij tanden erin
mhh dus ik had het maar meegenomen en ook mee naar huis.. heb nog verder gekeken buiten maar zie verder niks. Nou zullen veel wel meteen een conclusie gaan trekken.. deed ik ook maar.. er zijn een paar maars
-wij komen er al zo'n 4 jaar bijna dagelijks..
-die "bergen" liggen midden op het land.. en ik loop er zo'n beetje altijd als ik er ben langs en overheen enz..
-voor dat wij hier kwamen verzorgen waren er anderen die vaak kwamen en liep eigenaar ookn og vaak over het land..
-die rij tanden lagen echt op die berg..
en de tanden bovenop de blub.. maar goed misschien door regen en blub dat het omhoog komt ofzo 
Ik snap het niet erg.. heb nog geen foto, zal ik zometeen gaan maken.. heb alleen nog niet de moed gehad om het schoon te maken.. vind het niet zo heel vris enzo
fotos komen snel misschien ziet iemsand van wat voor beest het kan zijn geweest.. ik heb hier zelf ook een paardenkies liggen dus zal zelf ook ffies vergelijken maar k vind ze zo groot.. nouja jullie zien het zo

bb ) die weetzoiets vast wel. Denk dat hij je graag wilt ontvangen.