Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ik wil eigenlijk gewoon een blauwe en die zijn er weer niet

daffodil schreef:Ik heb een vrij simpel halsterhoofdstel van halster materiaal, gekocht voor 22,50 bij Freddy's in NIeuwegein. Hardstikke blij mee en eigenlijk alleen bedoeld voor een buitenrit met graseetpauze. Enig nadeel is dat de teugels niet zo fijn zijn, maarja andere teugels zijn zo gepakt! Ook deze kan simpel in een sopje, duurt alleen vrij lang voordat ie weer droog is!
Als de tijd komt dat we echt gaan "endurancen" komt er misschien ook wel zo'n mooi kleurig biothane hoofstel, want ik vind ze wel heel gaaf!
(die gebruik ik nog vaker dan dat echte endurance hoofdstel). 

Ireentjuh schreef:heel erg bedankt voor de reacties en foto's! het is dus niet zo hard/stijf en zweterig?
ik zie op de site dat je ook voor "mat" kunt kiezen, verschilt dit veel van de gewone?
Mayo schreef:Ik zie dat dit soort hoofdstellen wat losser zitten dan 'normale' hoofdstellen, hoe zijn de bevindingen daarmee? Heb je evenveel te vertellen?
Waar heb jij het hoofdstel vandaan? Ik kan op de sites nl zo gauw niets ontdekken over neopreen onderlegging. Mayo schreef:Fasel, zijn je teugels ook van biothane? Of zijn die van Zilco?
. Limited Edition
Gaaf hoor! Mayo schreef:Thanks!
Dan is een zonnebril helemaal noodzaak als ik je tegenkomGaaf hoor!
. Maar die teugels zijn wel heel gaaf. Kan niet wachten tot ze er zijn.