Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fredt schreef:Een solarium zou een goede oplossing zijn, maar helaas heeft niet iedereen beschikking tot![]()
Zelf doe ik het ook altijd met stro eerst, en daarna de zweetdeken op.
Dit werkt toch wel het beste denk ik!!

IngridM schreef:geen binnenbak begrijp ik ?
ik had het gisteren met maddox; hij was zeiknat van het longerne, maar met dekentje in binnenbak uit gaan stappen en daarna nog 'ns fijn onder het solarium........![]()
Als je gaat longeren kun je overwegen om met regendeken op te gaan longeren, doen wij ook wel 'ns, gaat goed !
LibertyLucky schreef:mijn paardje is altijd wel snel droog na een bui.
Ik gebruik eerst een zweeetmes gooi dan de zweetdeken
Meestal is hij dan al in 10 min droog .
Je moet ook opletten dat je wel op tijd de deken wissselt dus zodra je drupppels op de deken ziet liggen ,moet je hem verwisselen
Eusebio schreef:LibertyLucky schreef:mijn paardje is altijd wel snel droog na een bui.
Ik gebruik eerst een zweeetmes gooi dan de zweetdeken
Meestal is hij dan al in 10 min droog .
Je moet ook opletten dat je wel op tijd de deken wissselt dus zodra je drupppels op de deken ziet liggen ,moet je hem verwisselen
Precies...................zo doe ik het ook altijd, alleen wrijf ik zijn hals en hoofd even droog, vindt hij lekker.![]()

gouda schreef:Gisteravond na het longeren was mij paard erg nat van de regen. Toen had ik 1 probleempje na een uur wrijven en zweetdeken was ze nog niet droog en ze staat in de winter onder dek op stal.
Hoe krijgen jullie je paard droog na het trainen in een regenbui?
Hippotha schreef:
Niet, een paard gaat heus niet dood van een regenbuitje.
In de natuur worden ze ook niet afgedroogd![]()
RanouK schreef:Hippotha schreef:
Niet dat weer, de vacht van een menspaard verschilt van ene wild paard.
Lees er eens een boek over.
. Hippotha schreef:

Hippotha schreef:Kijk eens op www.paardnatuurlijk.nl
Zij hebben trouwens ook een boek uitgegeven...
als je zo graag van boeken houdt.....
Hippotha schreef:Kijk eens op www.paardnatuurlijk.nl
.

Banjer staat er regelmatig onder, en geniet er van... maar om nou te zeggen dat ze heel goed opdroogt onder het ding... nee... dat niet... maar het is wel lekker (en goed?) voor haar spieren... 
Hippotha schreef:gouda schreef:Gisteravond na het longeren was mij paard erg nat van de regen. Toen had ik 1 probleempje na een uur wrijven en zweetdeken was ze nog niet droog en ze staat in de winter onder dek op stal.
Hoe krijgen jullie je paard droog na het trainen in een regenbui?